مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل گفت: احداث بیش از ۲۰ هزار واحد مسکن در این استان هدفگذاری شده و در دست ساخت است.

محبوب حیدری گفت: یک هزار واحد مسکونی با کارگزاری ستاد اجرایی امام خمینی (ره) ، ۳۸۲ واحد با کارگزاری تعاونی‌ها و ۸۹۴ واحد با کارگزاری بنیاد مسکن در مناطق مختلف استان اردبیل در دست ساخت است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل می گوید: علاوه بر این ۱۵ هزار واحد با کارگزاری راه و شهرسازی در شهرهای بالای ۱۰۰ هزار نفر جمعیت و ۲ هزار و ۷۲۰ واحد هم با کارگزاری بنیادساخت(بنیاد مسکن) در شهرهای زیر ۱۰۰ هزار نفر برای ساخت هدف‌گذاری شده و در دست ساخت است.

او درباره میزان پیشرفت فیزیکی این واحدها گفت: مجموعه ۱۵۰ واحدی در سایت دارو پخش اردبیل ۹۲ درصد پیشرفت فیزیکی دارد. همچنین مجموعه ۴۶۰ واحدی شهرک اندیشه چهار با ۴۴ درصد پیشرفت ، ۲۱۰ واحدی شهرک اندیشه ۲ با ۸۸ درصد پیشرفت و ۳۸۲ واحدی تعاونی‌ها هم بین ۳۵ تا ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی در دست اجرا است.

حیدری میزان پیشرفت فیزیکی ۸۹۴ واحدی نیایش ۲ و اندیشه چهار اردبیل را هم ۴۰ درصد اعلام کرد و می گوید: در شهرهای زیر ۱۰۰ هزار نفر جمعیت نیز ۲ هزار و ۷۲۰ واحد در دست ساخت است که از این تعداد مجموعه ۱۴ واحدی خلخال تا پایان سال تکمیل می‌شود و مابقی واحدها هم زیر ۳۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل گفت: از بین کل ثبت‌نام ‌نندگان طرح نهضت ملی مسکن ۴۰ هزار و ۶۴۱ متقاضی در این استان تایید نهایی شدند که از این تعداد ۳۲ هزار و ۶۲۶ نفر در شهر اردبیل و مابقی در شهرهای زیر ۱۰۰ هزار نفر ساکن هستند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.