لزوم اقدام فوری و مستمر در اجرای قانون جوانی جمعیت

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز بر اهمیت اقدام فوری و مستمر تمام دستگاه‌های مرتبط در اجرای قانون جوانی جمعیت، تاکید کرد.

عباس رضاییان زاده با بیان وضعیت جمعیتی ایران و پیامد‌ها و مشکلات سالمندی، جوانی جمعیت را از اولویت‌های اصلی نظام سلامت در سال ۱۴۰۲ دانست.

رضائیان زاده ضمن تاکید بر ضرورت اهمیت اقدام فوری و مستمر تمام دستگاه‌های مرتبط در اجرای قانون جوانی جمعیت، افزود: جمعیت جوان به عنوان نیروی مولد و مهم‌ترین عامل اقتدار کشور‌ها به عنوان یکی از پایه‌های اصلی قدرت و رشد اقتصادی اجتماعی محسوب می‌شوند و ایرانی آباد و سازنده در گرو نیرو‌های جوان است که با سیاست‌گذاری صحیح و ایجاد سازوکار لازم باید به این مهم دست یابیم.

همچنین مدیر گروه سلامت خانواده، جمعیت و مدارس معاونت بهداشت دانشگاه با بیان این‌که روند کاهنده مستمر باروری موجب کاهش جمعیت در گروه‌های کودک، نوجوان و جوان شده است، گفت: تحولات سال‌های اخیر خانواده‌ها، یکی از دلایل اصلی تغییر نرخ باروری است.

کوثر خادمیان گفت: در کنار نقش مردم، دستگاه‌های اجرایی و خدماتی بسیاری هستند که بر اساس وظایف خود باید خدمات و تسهیل گری را در زمینه حمایت از خانواده‌ها داشته باشند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
محمودزاده
۰۶:۲۷ ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۲
تاثیر هدفمند کردن یارانه ها و کلاه گشادی که صندوق بین المللی پول بر سر جمهوری اسلامی گذاشت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۳۵ ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۲
غذا ،مسکن ،شغل،رفاه ، ۸۰ میلیون جمعیت رانمی توانید فراهم کنید هرروزصحبت هم از افزایش جمعیت حرف میزنید
آخرین اخبار