دیدن خوشبختی، شهرت و ریخت‌وپاش‌های تجملاتی آنها حس حسادت را در خیلی از افراد بوجود می‌آورد.

داشتن شهرت، اعتبار، محبوبیت و ثروت رویای بسیاری از انسان‌هاست و تلاش می‌کنند تا به بخشی یا همه آن برسند. بسیاری از ما، حتی با دیدن سلبریتی‌ها، از بازیگر، خواننده و نوازنده گرفته تا نویسندگان، ورزشکاران و غیره... این فکر در ذهنمان خطور می‌کند که کاش ما هم شبیه آن‌ها و شاید هم به جای آن‌ها بودیم، اما از واقعیت دورن آن‌ها خبر داریم؟

خودکشی دهمین عامل مرگ در دنیاست و در هر رده سنی ممکن است رخ دهدخودکشی کلمه‌ای ترسناک، اما آشناست و عملی تعمدی برای پایان زندگی. خودکشی دهمین عامل مرگ در دنیاست و در هر رده سنی ممکن است رخ دهد. از نوجوانان دچار بحران سنی خود گرفته تا افراد مسن که از مشکلات و غم‌های گذشته همچون مرگ عزیزان و یا ناکامی‌های عمیق رنج می‌برند.

عواملی که همچون خوره به مرور وجود انسان‌ها را می‌خورد را می‌توان اینگونه تشریح کرد:

_ اختلال‌های روانی مانند افسردگی، اختلال دوقطبی، اسکیزوفرنی، اختلال‌های شخصیتی و اضطرابی

_اعتیاد (مواد مخدر و مشروبات الکلی)

_ استرس، مشکلات مالی، جدایی و یا آزار‌های جنسی

موارد یاد شده از جمله عواملی هستند که می‌توانند گلوی آرامش را بفشارند و آن‌قدر ادامه دهند تا زندگی به ایستگاه پایانی برسد. حال اگر ایستگاه پایانی نصیب افراد مشهور شود، همه را دچار شوک و ابهام می‌کند که چرا آن‌ها با این همه شهرت، ثروت و لذت به پایان خط می‌رسند؟ چه کسی می‌داند درد پنهان شده در پشت ظاهر زندگی پر زرق و برق این افراد مشهور و گا‌ها تحسین‌شده چیست؟!

سلبریتی‌ها پس از شهرت زیر ذره‌بین‌اند و همه جوانب زندگی آن‌ها از سوی مردم و رسانه‌ها مورد بررسی قرار می‌گیرد. از روابط آن‌ها گرفته تا عادت‌های روزمره، همه چیز ناگهان برای دیگران جالب می‌شود. این علاقه حتی تا مرگ آن‌ها نیز ادامه دارد و وقتی یک سلبریتی ناگهان عمرش به پایان می‌رسد مردم به دنبال علت آن می‌روند.

بیشتر سلبریتی‌ها دچار افسردگی‌اند و شهرت و ثروت نمی‌تواند عامل رهایی از افسردگی و سلامت روان آن‌ها باشدآغوش همیشه باز افسردگی برای افراد مشهور

خودکشی سلبریتی‌ها جامعه را دچار شوک می‌کند، اما باید بگوییم آن‌ها هم انسان هستند و ممکن است در یک برهه از زندگی تسلیم شوند. بیشتر آن‌ها دچار افسردگی‌اند و شهرت و ثروت نمی‌تواند عامل رهایی از افسردگی و سلامت روان آن‌ها باشد.

دلایل افسردگی

آن‌ها پیوسته تحت فشار و قضاوت مردم در جامعه خود یا حتی سراسر جهان هستند و تقریبا حریم شخصی ندارند. با وجود اینترنت و فضای مجازی، پیوسته اخبار آن‌ها آنلاین به دست مردم جهان می‌رسد و اگر اشتباهی کنند می‌تواند احساس گناه، شرم و ناامنی را برانگیزد و به آن‌ها آسیب جدی بزند. همچنین اختلال خواب، بیکاری، تغییر مداوم برنامه‌های کاری، از دست‌دادن نقش‌های بازیگری، لغو کنسرت‌ها و سوء مصرف مواد، از دیگر عواملی هستند که به افسردگی آن‌ها کمک می‌کند.

اما در کنار افسردگی بیماری به نام اختلال دوقطبی (ارتباط بیماری روانی و خلاقیت) در جمعیت هنرمندان، نویسندگان و مجریان نسبت به جمعیت عمومی شایع‌تر است.

خودکشی سلبریتی‌ها در کدام کشورها؟

در کنار سلبریتی‌های آمریکایی که خودکشی آن‌ها مورد توجه جهان است باید به کره‌جنوبی نیز اشاره کرد. سلبریتی‌های کره‌ای (خواننده و بازیگر) به شدت تحت فشارند، زیرا درآمد ثابت و مطمئنی ندارند و نگران آینده خود هستند.

شایعات اینترتی و انتشار اخبار زندگی خصوصیشان بسیار زیاد است و از طرفی دیگر از جانب طرفدارهایشان بسیار قضاوت می‌شوند. شرکت‌های برگزارکننده کنسرت‌ها و یا فیلم‌سازی نیز با اعمال فشار در تغییر رنگ مو، استایل و حتی اندام، آن‌ها را به لبه پرتگاه سوق می‌دهند.

در کنار این دو کشور، به دلیل صنعت فیلم‌سازی فعال در بالیوود، هند نیز از این مصیبت در امان نیست و سلبریتی‌های زیادی در هند اقدام به خودکشی می‌کنند. بعد از بیماری کووید-۱۹ بسیاری از بازیگران به دلیل از دست‌دادن شغل و کم‌شدن درآمد، دست به خودکشی زده اند.

شرکت‌های برگزارکننده کنسرت‌ها و یا فیلم‌سازی نیز با اعمال فشار در تغییر رنگ مو، استایل و حتی اندام، آن‌ها را به لبه پرتگاه سوق می‌دهندفهرست سلبریتی‌های به ته خط رسیده

فهرست سلبریتی‌هایی که با خودکشی به زندگی خود پایان دادند بسیار بالاست. در ادامه به برخی از آن‌ها اشاره می‌کنیم.

_ ادولف هیتلر

افسران هیتلر به او هشدار دادند روس‌ها در راهند و فقط یک یا دو روز طول می‌کشد تا به صدارتخانه برسند. آن‌ها از او خواستند به کوه‌های آلپ باواریا، به شهر کوچکی در برشتسگادن فرار کند، اما او خودکشی را انتخاب کرد. او هم‌زمان با خوردن قرص و شلیک به سرش، خودکشی کرد.

رابین ویلیامز

«رابین ویلیامز» برنده اسکار و بازیگر با استعداد، زمانی در خانه‌اش پیدا شد که خود را حلق‌آویز کرده بود. پس از مرگ مشخص شد که او مدتی با زوال عقل مبارزه کرده است.

مریلین مونرو

دلیل خودکشی این بازیگر بسیار معروف آمریکایی، افسردگی‌های پیاپی و تغییرات خلقی غیرقابل پیش‌بینی و ترس‌های شدیدی بود که گاهی پیش از مرگ از آن رنج می‌برد.

 

ارنست همینگوی

او داستان‌نویس، رمان‌نویس و روزنامه‌نگار بزرگ آمریکایی بود که با شلیک گلوله جان باخت.

وینسنت ون گوگ

نقاش پست امپرسیونیست هلندی با شلیک گلوله به قفسه‌سینه خودکشی کرد. این نقاش مشهور ۷۰ روز پس از اینکه پزشکان نتوانستند گلوله را بیرون بیاورند، جان باخت.

ویرجینیا وولف

این نویسنده انگلیسی خود را در رودخانه کنار خانه‌اش غرق کرد.

لیلا (۱۳۸۰) و علیرضا پهلوی (۱۳۸۹)

ریشه خودکشی هر دو افسردگی شدید بود. لیلا با اووردوز موادمخدر خودکشی کرد و علیرضا پس از مرگ لیلا، بر اثر فشار روحی فراوان و شرایط خانوادگی او بعد از مرگ پدرش، با شلیک گلوله جان خود را گرفت.

آزاده نامداری و زهره فکور صبور

آزاده نامداری مجری تلویزیون و زهره فکورصبور، بازیگر سینما و تلویزیون بر اثر افسردگی و فشار‌های روانی با مصرف دارو زندگیشان را پایان دادند.

صادق هدایت

نویسنده مشهور و اگزیستانسیالیست ایرانی در سال‌های آخر عمرش در فرانسه چنان به پوچی هستی و تلخ‌کامی زندگی باور پیدا کرد که سرانجام با بازکردن شیر گاز اتاقش، به عمر خود پایان داد.

لزلی چونگ

«لزلی چونگ» ستاره مشهور پاپ هنگ‌کنگ بر اثر فشار‌های روانی ناشی از شهرتش دچار افسردگی شدید شد و سرانجام با پریدن از ارتفاع به زندگیش پایان داد.

تحقیقات نشان داده هر زمان فرد مشهوری خودکشی می‌کند آمار خودکشی مردم به ویژه طرفدارانش بالا می‌رود و این موضوع بحران ایجاد می‌کندکیم جونگ هیون

او خواننده_ترانه‌سرا، تهیه‌کننده موسیقی، مجری رادیو و نویسنده اهل کره‌جنوبی بود و به مدت ۹ سال، خواننده اصلی گروه پسرانه کره‌ای شاینی بود و به‌همراه این گروه، ۱۲ آلبوم کره‌ای و ژاپنی‌زبان را منتشر کرد. او به دلیل شهرتش، افسردگی پیدا کرد؛ زیرا بسیار تحت فشار روانی و رسانه‌ای بود و دو گروه «ساسِنگ فن‌ها» (طرفدارانی که به حریم خصوصی سلبرتی‌ها تجاوز می‌کنند) و «هِیتِرها» (کسانی که از سلبریتی‌ها متنفرند و با نفرت پراکنی قصد تحقیر آن‌ها را دارند) او را بسیار آزار دادند و سرانجام با مسمویت گاز مونواکسید کربن به زندگی‌اش پایان داد.

لی ایون جو

«لی ایون جو» بازیگر معروف کره‌ای، چند روز پس از فارغ‌التحصیلی دست به خودکشی زد. دلیل آن را بی‌خوابی‌های شدید ناشی از احساس پشیمانی و افسردگی به دلیل بازی صحنه‌های جنسی در فیلم بوده است.

لی هی ریون

او بازیگر، رپر، خواننده و رقصنده کره‌ای بود و به دلیل مرگ زودهنگام پدرش، دوران کودکی سختی داشت و درون‌گرا بود. او از حملات و شایعه‌های جراحی پلاستیک توسط کاربران اینترنتی ناراحت بود و دچار افسردگی شد و سرانجام جسد حلق‌آویز شده او توسط مادربزرگش پیدا شد.

سولی

سولی از کودکی وارد دنیای بازیگری در کره‌جنوبی شد و بعد به خوانندگی روی آورد. اما افسردگی او را رنج می‌داد، زیرا او سال‌ها هدف نفرت‌پراکنی آنلاین از سوی کاربرانی بود که شخصیت عمومی او را تائید نمی‌کردند. انتشار عکس‌های نامناسب در اینستاگرامش واکنش شدیدی در کره در پی داشت و سرانجام پس از تحمل سال‌ها انتقاد، خود را حلق‌آویز کرد.

تونیشا شارما

او بازیگر جوان و نوظهور تلویزیونی هند بود که خودکشی کرد. او بر اثر فشار عصبی بعد از جدایی از نامزدش، حلق‌آویز پیدا شد.

سری دیوی

زندگی این بازیگر هندی در یک هتل در شهر دبی خاتمه یافت. البته نه از سمت خانواده و دوستان نزدیکش و نه حتی پلیس هیچ گزارش دقیقی داده نشده است. اما با توجه به بحران مالی که کمپانی خانوادگیشان داشت به شدت تحت فشار بود و سرانجام جسدش بر اثر مصرف بیش از حد مواد در هتل پیدا شد.

خودکشی سلبریتی‌ها و افراد معروف در دنیا همواره موجب تنش و استرس در جامعه می‌شود. تحقیقات نشان داده هر زمان فرد مشهوری خودکشی می‌کند آمار خودکشی مردم به ویژه طرفدارانش بالا می‌رود و این موضوع بحران ایجاد می‌کند.

به طور نمونه در آمریکا بعد از مرگ «رابین ویلیامز» آمار خودکشی ۱۰ درصد بالا رفت و بیشتر آن‌ها از همان روش او خودکشی استفاده کردند.

در کره‌جنوبی نیز از هر ۱۱ مرگ سلبریتی‌ها، ۳ نفر از آن‌ها بر جامعه تاثیر گذاشته و آمار خودکشی را بالا می‌برند. زندگی سلبریتی‌ها از نظر ظاهر، پوشش، سبک زندگی، رفتار و بسیاری از مسائل دیگر مورد توجه جامعه است و الگوی زندگی بسیاری از طرفدارانشان هستند. آن‌ها می‌توانند با زندگی سالم، دوری از حواشی و کسب درآمد سالم، به بخش عظیمی از فشار‌ها و استرس‌های دنیای حرفه‌ای خود پایان دهند و الگوی مناسبی برای طرفداران خود باشند.

منبع: ایرنا

برچسب ها: سلبریتی ، تجملات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۱ ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۲
حال مردم ایران هم خوب است مملکت هم با وجود حکومت و مسئولین عالی گل و بلبل است اما تو باور نکن.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۲ ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۲
سلام،یه عده آنقدر بدبخت و کم فکر هستند که هنرپیشه ها و بازیکن ها رو آدم مهم حسابی می دانند اینو نمیدونند که طرف فیلم بازی میکنه پول در بیاره گشنه نمونه و اونی فیلم بازی میکنه نمی دونه محتاج نونه نباید خودشو گم کنه یا کمبود داره خودشو به نمایش بکشه ... این حرفها رو به کی یاد بدیم خدا یا چرا نمی دونند .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۱ ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۲
چون بی کونگ هون چی شد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۰ ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۲
این عاقبت نصیب خیلی ازین سلبریتیای ریاکار و نمک به حروم اینجا بشه هرچه زودتر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۴ ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۲
خداروشکر سلبریتی های ما این مشکلات ندارن و فقط بلدن با روح و روان مردم بازی کنند نمونه همین هشتگ اعدام نکنید و شورش کنید و بریزید بیرون و بعدش حذف سوء سابقشون البته اونها از ما بهترونن من الان باید یک سابقه دار باشم و اونی که منو تحریک کرد به خیابون برم پاک شد:|||
Iran (Islamic Republic of)
ایرانیومU-238.03
۱۲:۵۴ ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۲
استفاده از واژه بیگانه سلبریتی و شهرت بیجا و بی علت. به او می گویند سلبریتی یعنی: جشن تولد!!! شغل شما چیست؟ من جشن تولد کارم!!! چکار میکنی؟ من کارم این است که می گویم: تولد تولد تولدت مبارک ......!!! خوب جناب سلبریتی کار!!! اگر شما کار نکنی چه فاجعه ای رخ میدهد؟ جوابی دارد بدهد؟ ولی شما از یک رفتگر همین را بپرس جواب میدهد: من اگر کار نکنم مردم شهر همه درد بی درمان می گیرند. چنان دردی که پرفسور سمیعی در آن حیران بماند! دوباره نفس لوامه از او هنگام خواب میپرسد: تو برون در چه کردی که این همه پول به تو رسید؟ که اگر مردم و قانون بفهمند آبرویت در سر هر کوچه و بازار ریخته خواهد شد؟ آدمکش اجاره ای هم یک جوابی سر هم میکند ولی این نمی تواند جوابی سر هم کند. خسن و خسین هر سه دختران مغاویه بودند!!! کجای این جمله را تعمیر کنم؟ احساس پوچی و بی مصرفی است که انسان را وادار به خود کشی میکند. دردا که راز پنهان خواهد شد آشکارا. غلامرضا تختی تهمت خودکشی خورد وگرنه او از لحاظ معنویات قدرت در دست گرفتن کره زمین را با یک دست داشت. حداقل شهید آیت الله کاشانی و دکتر محمد مصدق که تاریخ از آنها وام می گیرد چرا خودکشی نکردند؟ چرا مثل مو پتیخ پولیتژاد نرفتند آن ور آب فحاشی کنند؟ خسرو گلسرخی با عین حالی که مارکسیست لنینیست است و مرتد است و از هر دو طرف و پس و پیش رانده شده است ولی طناب دار را میبوسد و آنچنان دم از حسین(ع) میزند که پرچم تاریخ در مقابل او کمر خم میکند. شهید چمران استاد تمام فیزیک پلاسما می رود در دهلاویه با کلاشینکوف جلوی تانک را سعی ناموفق میکند که بگیرد و نمی گیرد و به شهادت می رسد. چرا به او نمی گویند سلبریتی؟ چون سلبریتی ماهیت ندارد ولی او پدر و مادر ماهیت است. شهید سلیمانی را دزد و مفتخور خطاب می کردند والله و هفت آسمان. ولی کسی جرات می کند به فلان شخص چنین خطاب کند؟
Iran (Islamic Republic of)
مبارز
۲۲:۲۱ ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۲
مرد هوشیار در این عهد کم است
ور کسی هست بدین متهم است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۴۵ ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۲
خدا همه رو رحمت کنه ایکاش اسم این دو خانم ایرانی رو مستقیم نمیاوردید...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۰۷ ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۲
دین گمشده جامعه است اما متاسفانه بسیاری درک نمی کنند
Germany
ناشناس
۱۶:۴۷ ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۲
آدما باید همیشه تحملشون رو زیاد کنن و زیادی به فکر پرستیژشون نباشن
Iran (Islamic Republic of)
د
۱۵:۱۲ ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۲
دلقک ها و دلقک زاده ها شرایط خاص خود را دارند و حرجی بر آنان نیست .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۴ ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۲
این پولدار های معروف ، زندگی نکبتی توام با تنهایی ، سرخوردگی و افسردگی دارند ، البته خودشان را با لذت های کوچک و ساختگی سرگرم میکنند(در تمام دنیا هم همینطور است ) ، برای اینکه مردم فلاکت این افراد را نبینند ، این افراد به پول پاشی و ولخرجی های افسار گسیخته اقدام میکنند تا مردم با دیدن ماشین های لاکچری و ولخرجی های لاکچری ، متوجه بدبختی و فلاکت های اینان نشود
Iran (Islamic Republic of)
خیبر شکن
۱۴:۰۵ ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۲
دست راستشون سر سلبریتیهای خائن به دین ومیهن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۰ ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۲
اینایی که برشمردید یعنی چی ؟ میخوای بگی هنرمندا،ورزشکارا،خواننده ها... ول معطلن و شما هم ول معطل نمونید ؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۴ ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۲
شماها بیکارین گیر دادین ب سلبرتیا مشکل شماها اینه ؟؟؟؟؟؟ همینا اگ فیلم بازی نکنن باید فرهنگ ارشاد هم تعطیل شه ک
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۳۶ ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۲
دوست عزیز، همینا اگر مردم به بازیشون نگاه نکنن که نمیشن آدم معروف یا سلبریتی.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۸ ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۲
کاش یه کمی هم به این سوال پاسخ می دادید که: "چه شرایطی از سمت جامعه و اطرافیان به یک فرد اعمال میشه که تصمیم می گیره با ارزش ترین داراییش رو از خودش بگیره؟" البته پرداختن به این سوال نیاز به وجدان بیدار و فکر آزاد داره که در مورد شما صدق نمیکنه...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۶ ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۲
احسنت بدون شرح
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۲:۲۸ ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۲
بدبخت ترین آدمها همین سلبریتی ها هستند وضعیت زندگیشان را ببینید متوجه میشوید هر روز زن و شوهر عوض کردن هر روز رنگ و لعاب عوض کردن کار های هنجار شکنانه انجام دادن اینها نشانه چیست از خوشبختی است نه از بیچاره گی و بدبختی است که دست اخر مجبور به استفاده از اون هنر پوشیده میشوند ا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۴ ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۲
سلام
خواهشاً قیمت خودرو را بررسی کنید، چرا ظرف یک سال قیمت خودرو ۴ برابر شده است؟ چرا طرح های که مجلس و دولت شعار دادند چون واردات خودرو کارکرده اجرایی نمی شود؟ تا کی مردم چوب بی کفایتی مسئولان را بخورند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۱ ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۲
اینهمه گفتی اما از عوامل و اشخاصی که دیگران را متحمل فشار روحی روانی می کنند چیزی نگفتید. کلاه خود را بالاتر قرار دهید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۶ ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۲
دمت گرم
Iran (Islamic Republic of)
ایرانیومU-238.03
۱۲:۰۳ ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۲
معادل جشن روز تولد در زبان انگلیسی چه واژه ای در زبان فارسی است؟ ورد بای ورد اول ترجمه کنیم بعد اصطلاحش را منتشر کنیم. تا چراغ روشن شود و فیل پدیدار شود. اصلا ما یک فعل با قاعده در انگلیسی داریم: to celebrate یعنی جشن گرفتن. celebrity یعنی جشن تولد. مترجم را باید رجم کرد. یعنی آنقدر با سنگ به او بزنی تا بمیرد. اقتلوه رجما ترجیما حتی الموت یعنی آنقدر سخت به او سنگ بزنید تا بمیرد. یا اقتلوه شنقا حتی الموت یعنی او را با ریسمان به جای بلندی از گردن آویزان کنید تا در اثر خفگی بمیرد. هر چه میگویم بقدر فهم تست / مردم اندر حسرت فهم درست. دیکشنری امریکن هریتیج که هست. یا میریام وبستر.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۷ ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۲
برای من این نیملیتریها اصلا مهم نیستن که چیکار میکنن وکی هستن اینقد مشکلات زندگی زیاده که جایی واسه اینا نداریم
Iran (Islamic Republic of)
خیبر شکن
۱۴:۱۷ ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۲
مشکلات همیشه بوده مهم جهت گیری هر انسان در مقابل مشکلاته.برو درمورد بلاها کمی مطالعه کن.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۳ ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۲
تعداد سلبریتی هایی که راضی به از بین رفتن مردم هستن بیشتر از کسانی هست که خودکشی کردن مثل؛حمیدفرخ نژاد.ترانه علیدوستی.برزو ارجمند.احسان کرمی.علی کریمی.علی دایی.محمودشهریاری.سیدمحمدحسینی.کتایون ریاحی.پانته آ بهرام.صباراد.گلشیفته فرهانی.زهراامیرابراهیمی.شبنم فرشادجو....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۹ ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۲
حتما بهشون دیگه نقش و بازی هنرپیشگی ندادند
زمانی که میلیارد پول میساختند .
همه چیز خوب و خوش بود
ولی الان برای مطرح شدن و دیده شدن
سخنگوی کانالهای معاند شدند
یعنی بک دفعه مشکلات را دیدند
قبلا همه چیز گل و بلبل بود.واقعا که
آفتاب پرست در مقابل این فرصت طلبان و نون را به نرخ روز خوردن .لنگ انداخت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۷ ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۲
لطفن علی دایی رو جزو اینا بشمار نیار
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۵ ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۲
همینم مونده گلزار و هزار مافیای دیگه رو بذارم زیر ذره بین، برو بابا کابوس تخم مرغ و نون و ماست و .... ویرانم کرده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۵ ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۲
دمت گرم خوب اومدی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۵ ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۲
ایووول گل گفتی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۰ ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۲
برای شما مهم نیست برای یه عده که دنبال فالوور جمع کردن و دیده شدند مهمه از سرک کشیدن تو زندگی دیگران درآمد کسب می کنند شده با خبر دروغ
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۰ ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۲
باید لیست سلبیریدی ها هالیوودی را هم به لیست تون اضافه میکردید
همشون بر اثر استفاده از مواد مخدر .و داروی ضد افسردگی
خودکشی کردند
Iran (Islamic Republic of)
حجت
۲۲:۳۴ ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۲
رابین ویلیامز، مریلین مونرو هالیوودی نیستن کجایین؟
Iran (Islamic Republic of)
احمد
۱۰:۳۹ ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۲
فکر نمی کنی خانواده آزاده نامداری و زهره فکور صبور این مطلب رو می خونند؟ دوست داری کسی برای کس و کار خودت اینجوری قضاوت کنه؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۵ ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۲
دمت گرم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۸ ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۲
خوب چیه اینا برای یه عده الگو بودند حالا خودکشی کردند به هر دلیلی بر کسی هم پوشیده نیست از روزنامه و سایت و فضای مجازی و ... همه همون موقع خبرش را اعلام کردند الان دیگه ناراحتی نداره خدا بیامرزه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۶ ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۲
یکی ازعلت های اصلی خودکشی مشکلات اقتصادی است حتی سلبریتی ها هم دچارمشکلات اقتصادی می شوند ودست به خودکشی می زنند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۲ ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۲
خوبه بری حساب بانکیشون رو چک کنی ببینی اکثرشان مشکل مالی نداشتند یا در نامه ای که دقایق آخر قبل از خودکشی نوشتن اشاره ای به مشکلات اقتصادی نکردند قدری تفکر
Iran (Islamic Republic of)
خیبر شکن
۱۴:۱۱ ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۲
اصلی ترین علت خود کشی نداشتن ایمان به خدا و پیامبر و معاد هست ،انسان مومن مانند خوشه گندم هست که در تندبادحوادث تا میشه اما خرد نمیشه و دوباره راست میشه.
Iran (Islamic Republic of)
حجت
۲۲:۳۳ ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۲
اصلی ترین مشکل نداشتن ایمانه. وقتی ایمان نداشته باشی به پوچی میرسی و تهش خودکشیه. در ضمن این مشکل اقتصادی هم خیلی خز شده یه چیز جدید بگو
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۰ ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۲
واقعا از ابتدایی ترین اصول اخلاقی اخلاق دوره اسم دو بانوی بازیگر ایرانی که به هر دلیلی به زندگی خودشون خاتمه دادن رو واسه عبرت بقیه میارین...!
Iran (Islamic Republic of)
ا
۱۵:۱۴ ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۲
سعی کن فارسی را درست بنویس
Iran (Islamic Republic of)
حجت
۲۲:۳۱ ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۲
هان ای دل عبرت بین از دیده نظر کن هان ایوان مدائن را آیینه عبرت دان
زندگی همه ما مایه عبرته. در ضمن اینا کین که بخوان تافته جدا بافته باشند؟
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۰۹:۳۹ ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۲
من هیچوقت نفهمیدم چرا شهرت باعث افسردگی میشه؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۹ ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۲
چون مشهور نشدی، فشار طرف داران و مخالفان مخصوصا در فضای مجازی باعث افسردگی میشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۰ ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۲
لذایذ دنیا از همه موارد بگیر چون تمام شدنی نیست و انسان دائما دنبال کسب موقعیت‌های اجتماعی‌ است و برای دیده شدن حرص تمام نشدنی داره و چون نمیتونه بدست بیاره افسرده گی میگیره، باید انسان نیازها ی خودشو کنترل کنه وگرنه نتیجه اش میشه همین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۵۸ ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۲
در مورد خانم نامداری ،هیچ وقت به طور رسمی اعلام نشد که خودکشی بوده
از طرف خانواده شون هم تکذیب شد.
چرا آبروی مردم رو می‌برید ؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۶ ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۲
یه نامه نوشته بود همه هم اعلام کردند شما متوجه نشدید خودکشی بوده
Iran (Islamic Republic of)
محرمانه
۰۸:۵۶ ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۲
کار من مالیات هست با پروژه سینمایی کار میکنم
بیشتر بازیگر و کارگردان و تهیه کننده و مجری زندگییشون دیدم

اصلا آدم جالب نیستن
زندگی شاید پولدار باشن ولی لذت ندارن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۶ ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۲
موقع مالیات دادن،قطعا لذت ندارن..
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۶ ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۲
به جای استفاده از کلمات خارجی مانند سلبریتی که تهاجم به زبان فارسی است از معادل فارسی استفاده کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۶ ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۲
اگه قدم در راه خدا و ائمه بر می داشتندو حیا و معرفت و حجاب چه مرد و چه زن ، بیشتر ،در آرامش بودند.