آقاجان سامان گرفت

سرپرست فرمانداری کرمانشاه گفت : به خاطر مشکلاتی که در حوزه آسیب‌های اجتماعی در محله آقاجان وجود داشت، تخریب خانه‌های مخروبه و پاتوق شده برای معتادان در حال انجام است.

محمدرضا آمویی سرپرست فرمانداری کرمانشاه گفت : تقدیر و تشکر اهالی محل از این اقدام نشان دهنده خواسته مردم است.

وی یادآور شد: آقاجان از محله‌های قدیمی کرمانشاه و جایگاه ۳۵ خانواده شهید است. خانواده شهدا، حافظان قرآن و... در این محل زندگی می‌کنند لذا این طرح در پاسخ به خواسته مردم است.

آمویی ادامه داد: به خاطر مشکلاتی که در حوزه آسیب‌های اجتماعی در محله آقاجان وجود داشت، با تلاش همگانی به ویژه شهردار منطقه هشت تخریب خانه‌های مخروبه و پاتوق شده برای معتادان در حال انجام است.

سرپرست فرمانداری کرمانشاه تصریح کرد: مرحله اصلی کار بعد از تخریب؛ جمع‌آوری معتادانی است که در این خانه‌ها بوده که بخشی به کمپ‌های ماده ۱۶ منتقل شده‌اند.

وی با تأکید بر ساماندهی منازل تخریب شده، اضافه کرد: املاکی که تعدد جرم داشتند، با هماهنگی قضایی جزء اموال دولتی می‌شوند که با هماهنگی‌های صورت گرفته جهت رفاه و آسایش مردم ساماندهی می‌شوند.

آمویی با بیان اینکه بعد از انجام کار‌های عمرانی و فرهنگی محله باید به دست خود مردم سپرده شود، گفت: خود مردم محله بعد از ساماندهی توسط عوامل اجرایی و دستگاه‌های حاکمیتی، دیگر اجازه ندهند این مناطق و منازل پاتوق افراد مخل نظم و امنیت شود .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.