امام صادق (ع) نقشه راه را برای رسیدن به سعادت ترسیم کردند

امام جمعه زرند گفت: امام صادق (ع) نقشه راه را برای رسیدن به مقام والای انسانیت و رسیدن به سعادت برای همه ما ترسیم کرده اند.

همزمان با سالروز شهادت رئیس مذهب تشیع حضرت امام جعفر صادق (ع) آیین سوگواری و عزاداری در جای جای شهرستان زرند و مناطق ریحان شهر، خانوک، یزدان اباد و سیریز برگزار شد.

به همین مناسبت مراسم عزاداری و سوگواری در مسجد امام صادق (ع) شهرک ولایت این شهرستان با شکوه خاصی برگزار شد.

در این مراسم معنوی که حجت السلام شجاعی امام جمعه، جمعی از مسئولین اجرایی و فرهنگی و قشر‌های مردم مومن و خداجوی حضور داشتند.

یکی از مداحان اهل بیت (ع) در وصف آن امام همام به مدیحه سرایی پرداخت و عزادارن در غم شهادت امام جعفر صادق (ع) اشک ماتم و عزا ریختند.

حجت الاسلام شجاعی امام جمعه زرند در حاشیه این مراسم با تسلیت فرا رسیدن سالروز شهادت امام جعفر صادق ع افزود: امام صادق (ع) نقشه راه را برای رسیدن به مقام والای انسانیت و رسیدن به سعادت برای همه ما ترسیم کرده اند.

او امام صادق (ع) را بهترین الگوی کامل در راستای جهاد تبیین دانست و گفت: در عصر کنونی دشمن با ابزار‌های مدرن از قبیل فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی اعتقادات جوانان ما را نشانه گرفته است، لذا باید با بصیرت افزایی و الگو قرار دادن ائمه توطعه‌های دشمنان را خنثی نمائیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار