فیلم «میان‌ستاره‌ای» طی یک نظرسنجی از هواداران کریستوفر نولان به عنوان بهترین فیلم این کارگردان انتخاب شد.

به نقل از ورلد آو ریل، بیش از ۵ هزار طرفدار کریستوفر نولان که در ساب‌ردیت اختصاص داده شده به این فیلمساز عضو شده بودند، به بهترین فیلم‌های او رأی دادند و طبق معمول بالاترین رأی، قطعاً فیلمی نیست که منتقدان آن را انتخاب کنند.

«میان‌ستاره‌ای» (Interstellar) در سال ۲۰۱۴ در صدر این نظرسنجی قرار گرفت. این حماسه علمی تخیلی وقتی تقریباً ده سال پیش اکران شد، منتقدان را دو قطبی کرد، اما برای بسیاری از طرفداران، این فیلم بهترین فیلم تاریخ است.

با یک نگاه به ۲۵۰ فیلم برتر IMDB، متوجه می‌شوید که «میان‌ستاره‌ای» دارای امتیاز باورنکردنی ۸.۶ است. این فیلم به اندازه کافی خوب است که بیست و پنجمین فیلم برتر تاریخ در آن نظرسنجی باشد.

با این حال، منتقدان پس از اکران این فیلم، باز هم متقاعد نشدند و در حال حاضر، «میان‌ستاره‌ای» نمره ۷۳ درصد را در راتن تومیتوز و ۷۴ درصد را در متاکریتیک دارد و شاید برخی از این منتقدان در سال‌های اخیر در نظر خود درباره این فیلم تجدید نظر کرده باشند.

بساری از تماشاگران وقتی برای اولین بار این فیلم را تماشا کردند، تحت تأثیر قرار گرفتند و تصور می‌کردند این فیلم ناقص است، اما فوق‌العاده جاه‌طلبانه است و سکانس‌های کاملاً جذابی را در مدت زمان تقریباً ۳ ساعته پخش می‌کند.

در نظرسنجی طرفداران نولان، «تلقین» (Inception) در رتبه دوم قرار گرفت، «شوالیه تاریکی» (The Dark Knight) در رتبه سوم قرار گرفت، «پرستیژ» (The Prestige) که کمتر از آن بها داده شده بود، رتبه چهارم را کسب کرد و رتبه پنجم را با «یادگاری» (Memento) از آن خود کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار