معاون خدمات شهری شهرداری تهران گفت: درخواست‌های مردمی در سال ۱۴۰۱ نسبت به سال ۱۴۰۰ افزایش ۴۲.۵ درصدی داشته است.

حسین نظری معاون خدمات شهری شهرداری تهران در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان اظهار کرد: همه ادارات کل و سازمان‌ها پیام‌های مردمی در ۱۳۷ پلاس را مبنای برنامه‌ریزی خود قرار دهند.

وی گفت: بهترین سامانه نظارتی وجدان آدمیست و همه مدیران با اقدامات شایسته و درخور شهروندان ضمن کاهش نارضایتی، افزایش اعتماد و رضایت شهروندان را رقم بزنند.

معاون شهردار تهران بیان کرد: درخواست‌های مردمی در سال ۱۴۰۱ نسبت به سال ۱۴۰۰ افزایش ۴۲.۵ درصدی داشته است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.