معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهردار اصفهان گفت: به علت استقبال ارسال ایده به رویداد ملی ایده شوی حمل و نقل دانش بنیان و پاک، تا ۱۷ خرداد تمدید شد.

معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهردار اصفهان با اشاره به اینکه این رویداد با دو رویکرد دانش آموزی و دانشجویی برگزار می‌شود گفت: بر این اساس دانش آموزان با ارائه ایده‌های خلاقانه، حمل و نقل شهری ۱۰۰ سال آینده را به تصویر می‌کشند و دانشجویان با ارائه ایده‌های عملیاتی واقع‌نگر به بهبود وضعیت ترافیک و رفع مسئله‌های شهری کنونی می‌پردازند.

حسین حق‌شناس افزود: مدیریت هوشمند و دانش‌بنیان ترافیک، استفاده بیشتر شهروندان از حمل‌ونقل عمومی و کاهش استفاده از خودرو‌های تک‌سرنشین، توسعه و تجاری‌سازی وسایل نقلیه پاک، الگوی مناسب شهرسازی و تأثیر آن بر ترافیک، بهبود فرایند‌ها و محل‌های پارک، رعایت قوانین و بهبود رفتار‌های ترافیکی و مشارکت شهروندان در مدیریت ترافیک را از جمله محور‌های مسابقه ایده‌شو بیان کرد.

او با بیان اینکه تاکنون ایده‌های قابل توجهی از سوی دانش‌آموزان و دانشجویان ثبت شده گفت: دانش‌آموزان و دانشجویان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به وبگاه www.goingevent.com بخش ایده‌ها مراجعه ایده خود ذا ثبت کنند.


به گفته حق شناس این ایده‌ها را کارشناسان داوری کرده و به ایده‌های برتر جوایز ارزنده‌ای تعلق خواهد گرفت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار