پیکر شهید احمد ظفری یکی از نیرو‌های جهادگر شهرستان نهاوند بعد از۴۱سال به زادگاهش برمی گردد.

احمد ظفری یکی از نیرو‌های جهادگر شهرستان نهاوند می‌باشد که در ۲۱ بهمن ماه ۱۳۶۱ در منطقه عملیاتی فکه به درجه رفیع شهادت نائل امد و از سال ۱۳۶۱ تا به امروز کسی از سرنوشت وی اطلاعی نداشت تا اینکه در تفحص اخیر پیکر مطهرش از طریق ازمایش DNA شناسایی و به استان همدان منتقل شد.

شهید احمد ظفری یکی از شهدای جهادگر اداره جهاد کشاورزی نهاوند و راننده بولدوزر و از سنگر سازان بی سنگر در خط حمله در دوران دفاع مقدس بود که به تازگی تفحص و از طریق آزمایش DNA شناسایی شد.

خانم ابوالفتحی همسر شهید می‌گوید ۳سال بود که با هم ازدواج کرده بودیم و ایشان به عنوان راننده جهادگر وارد اداره جهادکشاورزی نهاوند شد و به عنوان داوطلب به جبهه رفت.

او گفت: دخترم ۶ ماهش بودکه خبر اعلام مفقودی احمد به ما داده شد پدر و مادر شهید من و دخترم سال‌ها چشم انتظارش بودیم متاسفانه پدر و مادر شهید احمد از داغ و فراغ ایشان از دنیا رفتن و من و دخترم ماندیم و ۴۱ سال انتظار که امروز خبر شهادتش به ما اعلام شد.

خانم ابوالفتحی می‌گوید: به همراه دخترم در تمامی سال‌ها چشم انتظار برگشت پیکر پدرش بودیم در همه مراسم تشیع جنازه شهدا شرکت می‌کردیم به امید روزی که پدری مهربان و جهادگر برگردد که خوشبختانه امروز خبر رجعت ایشان به اغوش وطن به ما اعلام شد.

برچسب ها: دفاع مقدس ، جهاد گر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.