دبیر نهاد پیشرفت و آبادانی دیشموک تعداد پروژه‌های عمرانی درحال اجرا در این بخش را ۸ طرح اعلام کرد.

اسفندیار مختاری با بیان اینکه ۸ پروژه عمرانی در حوزه‌های مختلف در بخش دیشموک از توابع شهرستان کهگیلویه در حال اجرا است، گفت: طرح روکش آسفالت و رفع نقاط حادثه خیز محور قلعه رییسی- دیشموک با اعتباری بالغ بر ۱۸میلیارد تومان یکی از طرح‌های مهم در راستای خدمات رسانی است.

او با اشاره به اینکه این طرح در ۲ فاز با مشارکت راهداری در حال انجام است، افزود: پارسال ۹ کیلومتر از این مسیر با مشارکت بنیاد روکش آسفالت شد.

مختاری اجرای طرح هادی در ۱۰روستای بخش دیشموک را از دیگر پروژه‌های مهم برشمرد و ادامه داد: سهم مشارکتی بنیاد ۶ میلیارد تومان است.

دبیر نهاد پیشرفت و آبادانی دیشموک محوطه سازی مرکز جامع سلامت با اعتبار ۵۰۰ میلیون تومان، ساخت پد پرواز با اعتبار ۱۲۰میلیون تومان، آبیاری و زهکشی ورزشگاه با اعتبار یک میلیارد و ۲۰۰میلیون و ساخت پنج چمن مصنوعی روستایی که سهم بنیاد در این راستا ۵ میلیارد تومان است را از دیگر پروژه‌های اجرایی بخش دیشموک اعلام کرد.

او می‌گوید: طرح اورژانس اجتماعی با مشارکت بهزیستی و مساعدت ۳ میلیارد تومانی بنیاد و ساخت جاده سلامت با همکاری شهرداری از دیگر پروژه‌های قابل اجرا در بخش دیشموک هستند.

بخش دیشموک از توابع شهرستان کهگیلویه در استان کهگیلویه و بویراحمد به دلیل موقعیت جغرافیایی و سخت گذر بودن در محرومیت به سر می‌برد، ولی در ۲ سال اخیر بنیاد علوی در آن به اجرای برنامه‌های محرومیت زدایی مشغول شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.