شاخص کل بورس با رشد ۱۵ هزار و ۴۷۱ واحدی در تراز ۲ میلیون و ۳۰۱ هزار و ۳۷۴ واحدی ایستاد.

امروز دوشنبه (۲۵ اردیبهشت) شاخص کل بورس با رشد ۱۲ هزار و ۸۶۹ واحدی در ارتفاع ۲ میلیون و ۲۹۸ هزار و ۷۷۲ واحدی قرار گرفت. در انتهای بازار شاخص کل بورس  با رشد ۱۵ هزار و ۴۷۱ واحدی در تراز ۲ میلیون و ۳۰۱ هزار و ۳۷۴ واحدی ایستاد.

ارزش معاملات بورس تهران امروز به حدود رقم ۸ هزار و ۸۱ میلیارد تومان رسید. «وامید»، «میدکو» و «شتران» سه نمادی بودند که بیشترین تاثیر را در شاخص داشتند و «ثبهساز»، «خساپا» و «شتران» سه نماد پر تراکنش بودند.

شاخص کل هم وزن با رشد ۳ هزار و ۸۳۶ واحدی روی پله ۷۵۲ هزار و ۴۴۰ واحدی قرار گرفت. همچنین حجم معاملات امروز سهام در بورس تهران به تعداد ۱۳ هزار و ۶۰ میلیارد سهم به ارزش ۸ هزار و ۸۱ هزارمیلیارد تومان رسید.
شاخص فرابورس هم با رشد ۲۰۹ واحدی روی پله ۲۸ هزار و ۶۹۰ واحدی ایستاد..
برترین گروه صنعتی بورس
امروز خودرو بیشترین ارزش معامله را با مبلغ هزار و ۳۰۴ میلیارد تومان به خود اختصاص داد. همچنین «انبوه سازی» و «فلزات اساسی» در رتبه‌های بعدی ارزش معاملات قرار داشتند.
بیشترین افزایش و کاهش قیمت در بورس
سهام شرکت‌های دکوثر، سخوز، بنیرو بیشترین افزایش قیمت و سهام شرکت‌های حفاری، وتوشه و رتاپ بیشترین کاهش قیمت را در بورس تهران تجربه کردند.
افزایش و کاهش قیمت در فرابورس
سهام شرکت‌های وگستر، فرزین و فولای بیشترین افزایش قیمت و سهام غشهداب، ثعمرا و سبزوا بیشترین کاهش قیمت را در فرابورس ایران تجربه کردند.
برترین عرضه و تقاضا در بورس
بیشترین تقاضای خرید سهام را شرکت‌های سپر، افران و فیروزا یشترین عرضه فروش را نماد‌های همای، یاقوت و سپر در بورس ایران داشتند.
برترین عرضه و تقاضا در فرابورس
بیشترین تقاضای خرید سهام را شرکت‌های آوند، اعتماد و ثبات بیشترین عرضه فروش را نماد‌های اراد ۱۱۵، اعتماد و نیلی در فرابورس ایران داشتند.
بیشترین ارزش و حجم معاملات سهام در بورس و فرابورس
نماد‌های فجر ۴، دارایکم و ثبهساز بیشترین ارزش معامله و نماد‌ها فجر ۴، ثبهسازو وپارسا ۲ بیشترین حجم معامله را در بورس تهران تجربه کردند.
اراد ۱۲۷۴، اخزا ۹۱۶۴، اخزا ۱۰۲۴ بیشترین ارزش معامله و نماد‌های دی، کرمان و کارا ۲ بیشترین حجم معامله را در فرابورس تهران تجربه کردند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۰۹ ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۲
یعنی بورس دوزار میره بالا باید شاهد اصلاح اساسی باشیم چون طبیعیه چرا چیزای اصلاح نمیخوره فقط بالا میره شاخص رو الکی با چند سهم بالا نگه ندارین yhc صدای ما رو به گوش مسئولین برسون خسته شدیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۲ ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۲
فقط بلدند شاخص سازی کنند برید نگاه کنید بیشتر سهام ها پایین تر از قیمت پارسال هستند فقط بلدند با فولاد و پالایشی ها شاخص را ببرند بالا بقیه مثل این که سهم نیستند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۹ ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۲
فقط و فقط شاخص سازی قیمت بسیاری از سهام ها از قیمت پارسال پایین تره ولی شاخص دوبرابر پارسال رشد کرده این منطقی نیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۹ ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۲
این 30 درصد ریزش سهام فک کنم یک سال زمان ببره تا برگرده قیمت قبل ... بدجوری نابودمون کردن
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۵:۳۰ ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۲
دولت گمان میکند بورس ایران مثل وال استریت است و با کنترل و دستکاری آن میخواهد خیلی مامانی روزی چند ریال نوسان داشته باشد اما مغز گنجشکیشون متوجه نیست هر دلار برابر ۵۰۰۰۰۰ هزار ریال است و نباید انتظار شاخص مامانی در حد والستریت.توکیو.لندن و سایر کشورهای توسعه یافته را داشت بلکه باید آنرا رها کرد تا خود در نقطه ای آرام گیرد.شما را بخدا دست از این پت و مت بازی ها بردارید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۳ ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۲
چند تا سهم شاخص ساز باعث بالا اومدن شاخص کل شدن و گرنه وضعیت بورس فعلا رو هواست سازمان بورس و دولت داره شاخص سازی می کنه بگه وضع بورس بهتر شده
آخرین اخبار