رئیس ستاد بزرگداشت ثقه الاسلام شهید میرزا علی آقا تبریزی گفت: در راستای تجلیل و تکریم مقام ثقه الاسلام که در کنار علم و مبارزه شخصیتی ادیب بود فراخوان ملی شعر به همین عنوان در تبریز منتشر شد.

حجت الاسلام ابراهیمی با اشاره به محور‌های فراخوان شعر ثقه الاسلام اظهار کرد: تاثیرات فرهنگی و اجتماعی شهادت ثقه الاسلام، تجدد و سنت گرایی در نگاه این شهید بزرگوار، نقش تبیینی و روشنگری ثقه الاسلام در دوران مبارزاتی، وحدت ملی در اندیشه این ادیب شهید و استکبار ستیزی و مبارزات این عالم شهید از جمله موضوعات این فراخوان است.

رئیس ستاد برگزاری همایش ملی ثقة الاسلام تبریزی در عین حال تشریح کرد: شاعران علاقمند از سراسر کشور تا ۳۰ خرداد ماه امسال می‌توانند آثار خود را از طریق شماره ۰۹۳۶۵۵۳۵۰۳۳ در شبکه‌های اجتماعی و مجازی و از طریق ایمیل به آدرس setadQshahidkhiyabani.com به ستادبزرگداشت ارسال کنند.

وی با اشاره به ابعاد علمی و ادبی ثقه الاسلام تبریزی افزود: این شهید بزرگوار شاعر و ادیبی توانمند بود و آثار ارزشمندی را در این زمینه از خود به یادگار گذاشته است.

بر اساس این گزارش همزمان با همایش ملی نکوداشت ثقه الاسلام شهید میرزا علی آقا تبریزی آثار برگزیده در آیینی ویژه قرائت و از صاحبان  آثار تجلیل خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۳ ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۲
دقیقا هدفشون از اینکار چیه!؟