مدیر عامل گروه صنعتی موتوژن از عملیاتی شدن الکتروموتور‌های نسل جدید در سایز ۴۰۰ با توان ۵۰۰ کیلو وات در دسته ولتاژ پایین LV برای نخستین بار در کشور خبر داد.

آقای عبادی اظهار کرد: تمامی مراحل طراحی و تولید الکتروموتور با استاندارد‌های روز جهان برابر سازی شده و با تکیه بر دانش فنی و تخصص نیرو‌های بومی مجموعه موتوژن انجام شده است.

وی گفت: الکتروموتور‌های جدید با موفقیت تمامی مراحل پایش عملکردی، بهره وری در مصرف انرژی و سنجش عمر عملیاتی را سپری کردند و در صنایع سنگین و معادن کاربرد دارند.

مدیرعامل گروه صنعتی موتوژن افزود: این الکتروموتور در کلاس فوق سنگین طبقه بندی شده و قابلیت دستیابی به توان ۶۳۰ کیلو وات در ۱۵۰۰ دور در دقیقه را دارد.

آقای عبادی همچنین از افزایش توان این الکتروموتور از ۳۰۰ کیلو وات در دور موتور ۱۰۰۰ دور بر دقیقه (RPM) به عدد ۵۰۰ کیلو وات خبر داد و گفت: هم اکنون این محصول به صورت انحصاری در شرکت موتوژن تولید می‌شود.

وی توجه به بهینه سازی مصرف انرژی در ساخت انواع الکتروموتور را از دیگر هدف گذاری‌های این مجموعه بر شمرد و گفت: هم اکنون این مجموعه قابلیت تولید محصول بر اساس استاندارد بین المللی بهره وری عملکرد انرژی آی‌ای سی IEC در دو درجه عالی IE ۳ بهره وری عالی و IE ۴ بهره وری فوق عالی را دارا است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.