ده‌ها شهرک نشین افراطی از سمت باب المغاربه و با حمایت پلیس رژیم اشغالگر به مسجدالاقصی یورش بردند.

اداره اوقاف اسلامی قدس روز دوشنبه اعلام کرد ده‌ها شهرک نشین صهیونیست ضمن یورش به مسجدالاقصی و انجام اقدامات تحریک آمیز در صحن‌های این مسجد، مراسم تلمودی را در ناحیه باب الرحمه در ضلع شرقی مسجدالاقصی برگزار کردند.

به گزارش خبرگزاری فلسطینی «صفا» پلیس رژیم اشغالگر محدودیت‌هایی برای ورود فلسطینی‌ها به داخل مسجدالاقصی وضع کرده و ضمن تفتیش هویت، برخی از آنان را در ورودی‌های مسجد بازداشت کرد.

فلسطینی‌ها به دعوت برای اجتماع در صحن‌های مسجدالاقصی در روز پنجشنبه پیش رو برای ناکامی طرح‌های شهرک نشینان در روز موسوم به «روز یکپارچه سازی قدس» ادامه می‌دهند.

مسجدالاقصی در تمامی روز‌ها به استثنای جمعه و شنبه شاهد یورش از سوی شهرک نشینان و با حمایت پلیس رژیم صهیونیستی برای کنترل کامل مسجد و تقسیم زمانی و مکانی آن است.

شهادت یک جوان فلسطینی در نابلس

یک جوان فلسطینی در تیراندازی نظامیان رژیم صهیونیستی در اردوگاه عسکر در شرق شهر نابلس در کرانه باختری اشغالی به شهادت رسید. 
به گزارش شبکه تلویزیونی المیادین، یک جوان فلسطینی که هدف گلوله نظامیان اشغالگر در اردوگاه عسکر در شرق نابلس قرار گرفته بود، شهید شد. همچنین دو جوان فلسطینی که نظامیان اشغالگر چند ساعت آنان را در غرب نابلس بازداشت کرده بودند، بر اثر ضرب و جرج، به بیمارستان منتقل شدند.

حمله مبارزان فلسطینی به خودروی نظامیان اشغالگر

مبارزان فلسطینی عضو گروه شهید طارق عزالدین یک خودروی نظامی رژیم اشغالگر را در نزدیکی شهرک صهیونیست نشین تعنخیم هدف قرار دادند.

به گزارش وبسایت خبری العهد، گروه شهید طارق عزالدین وابسته به گردان‌های قدس شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد: به یاری خداوند، مبارزان شجاع و قهرمان ما شامگاه یکشنبه با گلوله باران شدید یک خودروی نظامی اشغالگران را در دشت «مرج ابن عامر» اطراف شهرک الیامون نزدیک شهرک صهیونیستی تعنخیم هدف قرار دادند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار