فرماندار شهرستان اسکو با اشاره به تداوم بی وقفه ساخت و ساز نهضت ملی مسکن گفت: متوسط پیشرفت فیزیکی این طرح در شهر سهند آذربایجان شرقی معادل ۳۵ درصد است.

آقای فیروزی مجموع واحد‌های آماده برای ساخت طرح نهضت ملی مسکن در شهرستان اسکو را ۴۸ هزار واحد اعلام و اظهار کرد: این واحد‌ها در اختیار ساکنان کلانشهر تبریز و شهر‌های همجوار قرار می‌گیرد که بر اساس آخرین آمار‌های موجود تاکنون پرونده تعداد ۲۳ هزار و ۷۰۰ نفر از متقاضیان تایید شده است.

وی با بیان اینکه تعداد ۱۷ هزار واحد از مجموع واحد‌های فوق جزو تعهدات دولت قبلی است یادآور شد: در حال حاضر ساخت افزون بر ۲۱ هزار واحد مسکونی در قالب نهضت ملی مسکن در شهر‌های اسکو، ایلخچی و سهند آغاز شده است که امیدواریم با افزایش تسهیلات مربوطه روند پیشرفت کار‌ها تسریع یابد.

آقای فیروزی با بیان اینکه در تامین زمین برای ساخت طرح نهضت ملی مسکن در سهند و اسکو هیچ مشکلی وجود ندارد ادامه داد: زمین مورد نظر برای تمامی متقاضیان واجد شرایط که مدارک آن‌ها تایید شده است در اختیار آن‌ها قرار داده شده و عملیات اجرایی اغلب آن‌ها شروع شده است.

وی طرح نهضت ملی مسکن را متقاضی محور اعلام کرد و گفت: زمین‌های مورد نظر در اختیار شرکت‌های سازنده و افراد حقیقی و حقوقی قرار می‌گیرد.

آقای فیروزی با بیان اینکه اجرای نهضت ملی مسکن در شهر سهند با جدیت و همت مسئولان استانی و شهرستانی در حال انجام است اضافه کرد: بدون اغراق می‌توان ادعا کرد که این شهر هم اکنون به کارگاه بزرگ نهضت ملی مسکن   در کل کشور تبدیل شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.