مدیر کل راه و شهرسازی استان کرمانشاه گفت : در سفر سال گذشته رئیس جمهور به استان ۵۳۰۰ میلیارد ریال به پروژه‌های راه و ساختمان اختصاص یافت که جهش ۳ برابری اعتبارات عمرانی راه و شهرسازی را به دنبال خواهد داشت.

مهرداد آهکی مدیر کل راه و شهرسازی استان کرمانشاه یکی از مهمترین مشکلات این دستگاه در سال‌های گذشته را اطمینان نداشتن بخش خصوصی از اختصاص اعتبار برای اجرای طرح‌های مهم استان دانست، که پیرو مصوبات سفر رئیس جمهور حدود ۲ هزار میلیارد ریال از مطالبات پیمانکاران مربوط به سال‌های گذشته پرداخت شده است.

مدیر کل راه و شهرسازی استان کرمانشاه گفت: در سفر سال گذشته رئیس جمهور به استان ۵۳۰۰ میلیارد ریال به پروژه‌های راه و ساختمان اختصاص یافت.

مهرداد آهکی یکی از مهمترین مشکلات این دستگاه در سال‌های گذشته را اطمینان نداشتن بخش خصوصی از اختصاص اعتبار برای اجرای طرح‌های مهم استان دانست، که پیرو مصوبات سفر رئیس جمهور حدود ۲ هزار میلیارد ریال از مطالبات پیمانکاران مربوط به سال‌های گذشته پرداخت شده است.

مدیر کل راه و شهرسازی استان کرمانشاه ابراز امیدواری کرد: اعتبارات سال ۱۴۰۲ این اداره کل در سالجاری به ۸ هزار میلیارد ریال برسد .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.