احمد اصانلو رئیس سازمان تعزیرات حکومتی در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان گفت: با توجه به تذکر مکرر به سازمان میادین میوه و تره بار شهرداری تهران برای عرضه میوه با کیفیت به مردم و بی توجهی به این موضوع، طرح نظارت ویژه بر میادین میوه و تره بار آغاز شد.
وی افزود: با مشاهدات میدانی عرضه میوه بی کیفیت در این میادین و گلایه شهروندان، تعدادی از غرفهها در میدان میوه و تره بار قزل قلعه پلمب و بنر تخلف بر سر در این واحدها نصب شد.
با احترام به همه گویش ها و ملیت های ایران عزیزمان
اما من نیز تجربه مشابه شما داشتم که وارد غرفه شدم با من تحقیرانه برخورد کردند و غرفه به غرفه با هم صحبت میکردند به زبان خودشان که به من میوه ندهند و مسخره میکردند و میخندیدند
حرفو مزه مزه کن بعد بزن
چرا سایر میادین توت فرنگی دارن اما توی قزل قلعه نایابه! اکثرا هم توت فرنگیا ریز و ترشه و بزرگا دست چین میشن برای از ما بهترون
این معضل ، ضعف در مدیریت سازمان میادین میوه و تره بار را میرساند که مربوط به امروز و دیروز نیست ، بلکه ریشه در 10 سال اخیر دارد!!!
از پایگاه خبری خبرنگاران جوان متشکریم که این موضوع مهم اجتماعی را مطرح نمودند !
میای خونه باز میکنی متوجه میشی پولتو دور انداختی پول یک سبد میوه رو دادی ولی در اصل نصف میوه قابل خوردنه این کلاهبرداری نیست پس چیه
اینکه میگی مال مغازه دردهاست نه بنیادین میوه تره بار !!!
میوه و تره بار قزل قلعه دارای بی کیفیت ترین میوه هاست و فروشندگانی که با مشتری بد برخورد میکنند و گاهی با الفاظ توهین آمیز جواب مشتری را خطاب قرار می دهند
این رسم مشتری مداری نیست
بسیاری از آنها ( غرفه داران ) میوه های درجه یک را بصورت عمده به مشتریان خاص خود میدهند و میوه های پس سورت درجه 2 و 3 را در میادین به مردم عرضه می کنند و.....!!!!!