استاندار سمنان با تاکید بر بکار گیری ظرفیت شهرداری ها، مدیران دستگاه‌های اجرایی و تشکل‌های مردم نهاد در دهه کرامت گفت: موکب‌های پذیرایی زائران در این ایام برپا می‌شود.

هاشمی  در نشست شورای فرهنگ عمومی استان سمنان با اشاره به روز گرامیداشت زبان فارسی اظهار داشت: زبان فارسی صرفاً یک‌زبان نیست، ریشه در فرهنگ اصیل و هویت ایرانی دارد که باید قدر بدانیم.

وی افزود: بیانیه گام دوم انقلاب به عنوان سند توسعه‌ای ایران در حوزه‌های مختلف فرهنگی، دینی، اقتصادی، عمرانی و مدیریتی تبیین شده و سرلوحه کار مدیران قرار گیرد.

استاندار سمنان گفت: به مناسبت بزرگداشت دهه کرامت در استان برنامه‌های بسیار خوبی در راستای اهمیت به جوانان به ویژه دختران پیش‌بینی شده که باید به عنوان یک مقوله فرهنگی در خانواده، دانش‌آموزان و دانشجویان نهادینه شود.

هاشمی همچنین از برپایی موکب و برنامه‌های فرهنگی در استان سمنان خبر داد و گفت: شهرداری‌ها، مدیران دستگاه‌های اجرایی و تشکلهای مردم نهاد با بهره‌گیری از ظرفیت جوانان انقلابی در راستای پر رنگ کردن برنامه‌های ایام دهه کرامت و استقبال از زائران حرم معصومه (س)، موکب‌های پذیرایی از زائران را برپا کنند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.