شعله‌های ناشی از آتش زدن کاه و کلش زمین‌های کشاورزی به درختان حاشیه‌ی جاده اهواز به اندیمشک حوزه استحفاظی شهرستان کرخه سرایت کرد.

شعله‌های ناشی از آتش زدن کاه و کلش مزارع کشاورزی بخشی از حاشیه جاده اهواز اندیمشک را دچار آتش سوزی کرد.

در این عملیات و با دستور فرماندار شهرستان کرخه و پیگیری از طریق مدیریت بحران استانداری علاوه بر گروه‌های آتش نشانی شهرداری‌های الوان و شاوور، دهیاری بنه رحیمه و گروه امداد محیط زیست، اکیپ آتش نشانی از اهواز و شوش به محل آتش سوزی اعزام و به دیگر نیرو‌های امدادی پیوست. 

آتش سوزی درختان و فضای سبز حاشیه جاده در محور اصلی حدفاصل روستای عبدالخان پایین و شیخ حاتم توسط آتش نشانان و دیگر نیرو‌های امدادی مهار شد.

بی احتیاطی و قانون شکنی برخی از کشاورزان و آتش زدن کاه و کلش مزارع هرساله به بروز حوادث و خسارت‌های مادی و جانی به ویژه تخریب محیط زیست و هدر رفت منابع طبیعی می‌انجامد.

برچسب ها: آتش سوزی ، اطفای حرق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۰۰ ۰۱ خرداد ۱۴۰۲
خواهش میکنم یه کاری بکنید الان بیشتر از ۲هفته کشاورزان استان خوزستان کاه و کلش رو آتیش میزنند هر روز این کار رو میکنند من بیماری تنفسی دارم و از دود ناشی از این آتیش خفم میکنه و توی این گرما مجبوریم کولر رو خاموش کنیم تا دود نیاد داخل خونمون . خواهش میکنم با این جور اشخاص برخورد جدی بکنید و آنها رو محاکمه و جریمه کنید خواهش میکنم دیگه خسته شدیم
آخرین اخبار