مشاور وزیر بهداشت در امور شاهد و ایثارگران گفت: نظام سلامت کشور با اهداء شهدای سلامت یکی از الگوهای جهاد شهادت است.

مجید احمدی گفت: مهم‌ترین مسئله در حوزه شاهد و ایثارگر، تغییر رویکرد و نوع نگاهی است که باید داشته باشیم، ولی در این حوزه سال‌ها به نگاه خدمت رسان متمرکز شده که باید به مشکلات قشر شاهد و ایثارگر توجه ویژه و جدی و رفع شود.

وی افزود: جامعه جدید، نسل جدید و گام دوم به ما اثبات کرده است علیرغم همه تهاجم‌های فرهنگی و جنگ‌های ترکیبی که دشمن برای از بین بردن این مفاهیم اصیل بر روی نسل جدید ایفا می‌کند، ولی همچنان نبض تپنده جهاد و شهادت در کشور زنده است و نظام سلامت کشور با افتخار و با وجود مشکلات بسیار فراوان و بعضا مشکلات فرهنگی که با آن مواجه بوده اند، با اهداء شهدای سلامت توانست یکی از الگو‌های جهاد شهادت در دوران معاصر باشد.

احمدی اظهار داشت: در نظام سلامت ۶۰ درصد از بانوان در فعالیت‌های فرهنگی و جهادی فعالیت دارند و نقش بسیار پررنگی در این حوزه دارند؛ همچنین مردان نیز سهم بسزایی در ایفای نقش آثار فرهنگی داشته و دارند.

مشاور وزیر بهداشت در امور شاهد و ایثارگران گفت: در فعالیت‌های ایثارگری باید از شیوه‌های سنتی عبور کنیم و فرم‌های و شیوه‌های جدید استفاده و به سراغ نسل جدید برویم.

 احمدی بیان داشت: یکی از دغدغه‌های مهم وزیر بهداشت که تاکید ویژه‌ای نیز به آن داشته اند تکریم و احترام به ایثارگران، خانواده آنان و و مراجعه کنندگان به مراکز درمانی می‌باشد که خوشبختانه در این زمینه عملکرد مناسبی در مقایسه با سایر سازمان‌ها داشته ایم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.