همزمان با نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران اکسپو ۲۵ گروه تجاری با مدیران اقتصادی چهارمحال و بختیاری مذاکره کردند.

سرپرست صنعت، معدن و تجارت استان گفت: تاکنون با هشت گروه تجاری از کشور‌هایی از جمله پاکستان، لیبی، نیجریه، روسیه، افغانستان، چین، عراق و ... مذاکراتی برای معرفی محصولات صادراتی از استان مانند موکت، فولاد، بادام و ... در نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی جمهوری اسلامی انجام شده است.

فضل‌الله رحمتی از برپایی غرفه معرفی توانمندی‌های صادراتی چهارمحال و بختیاری در پنجمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی جمهوری اسلامی در محل نمایشگاه‌های دائمی تهران خبر داد و افزود: پنج مجمع اقتصادی استان شامل اداره‌کل صمت، شهرک‌های صنعتی، اتاق بازرگانی، سازمان میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری و گمرک در این نمایشگاه حضور دارند.


بیشتر بخوانید


سرپرست صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری افزود: تاکنون با هشت گروه تجاری از کشور‌های از جمله پاکستان، لیبی، نیجریه، روسیه، افغانستان، چین، عراق و ... مذاکراتی برای معرفی محصولات صادراتی از استان مانند موکت، فولاد، بادام و ... انجام شده است.

وی افزود: مقرر شد گروه‌های تجاری که در این نمایشگاه برای معرفی توانمندی‌های صادراتی چهارمحال و بختیاری با آن‌ها مذاکره صورت گرفته است به استان سفر کنند و بتوانیم زمینه صادرات محصولات به این کشور‌ها را فراهم کنیم.

هزار و ۲۰۰ بازرگان خارجی در قالب ۵۷ تیم تجاری میهمان پنجمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی جمهوری اسلامی هستند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار