شهید احمد کایدخورده پس از ۴۱ سال به خانه برگشت، اما در سالگرد پرواز مادرش. مادر شهید منصور قاطمه‌باف که پسرش همراه احمد به کشور بازگشته، بر پیکر احمد می‌آید و شروع به دلداری می‌کند.

مادر شهید سید منصور قاطمه‌باف بر پیکر شهید احمد کایدخورده که مادرش اکنون در قید حیات نیست، حاضر شده است و با گویش دزفولی به شهید احمد کایدخورده خوش آمد می‌گوید:

همه داراییت مادرت بوده  که  فوت کرده و در قید حیات نیست؛ عزیزم احمد که مادر نداری

عزیزم احمد تو هم مثل پسرم هستی؛ همه شهدا مثل فرزندانم هستن

 غصه نخوری و ناراحت نشی؛ دست مادرت را بگیر و او را به بهشت ببر پسر عزیزم احمد

 
 

 شهید سید منصور قاطمه‌باف متولد ۱۰ دی ۱۳۴۱ در تاریخ ۲۱ بهمن ۱۳۶۱ و در سن ۲۰ سالگی در عملیات والفجر مقدماتی در جبهه جنگل عَمقر، تنگه زلیجان، شمال غربی نوار مرزی استان خوزستان به درجه رفیع شهادت رسید.

شهید احمد کایدخورده نیز متولد ۱۵ مرداد ۱۳۴۴ در تاریخ ۲۱ بهمن ۱۳۶۱ در سن ۱۷ سالگی در عملیات والفجر مقدماتی جبهه پاسگاه صَفریه نوار مرزی خوزستان به درجه رفیع شهادت رسید.

بر اساس تصمیمات اتخاذ شده، آیین تشییع و خاکسپاری پیکر‌های این شهیدان والامقام، ساعت ۸ و ۳۰ صبح روز سه شنبه ۲۶ اردیبهشت ماه همزمان با سالروز شهادت امام جعفر صادق علیه السلام از مقابل حسینیه ثارالله، روبه‌روی بقعه امامزاده رودبند به سمت گلزار شهدای شهید آباد برگزار خواهد شد. همچنین مراسم وداع با شهیدان قاطمه‌باف و کاید خورده ساعت ۲۱ دوشنبه ۲۵ اردیبهشت در حسینیه ثارالله برگزار می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.