نایب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: جمهوری اسلامی نوع جدید و تعالی‌یافته حکمرانی در دنیا است که به هیچ یک از اردوگاه‌های شرق و غرب تسلیم نشد.

علی نیکزاد امروز در اجلاسیه شهدای دانش‌آموز و فرهنگی در اردبیل گفت: هرگاه هر کس در هر کجای دنیا تیری به سمت جمهوری اسلامی و رهبر انقلاب پرتاب کرده، در جهان آواره شده و نمونه آن را در استراتژی خبیثانه آمریکا و اسرائیل مشاهده می‌کنیم.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران نوع مترقی و تعالی‌یافته حکمرانی در جهان است، می گوید: انقلاب اسلامی ایران از بدو شروع به هیچیک از اردوگاه‌های شرق و غرب بله نگفته و تسلیم آنها نشد و همین تسلیم نشدن در سطح جهان ما را سرآمد کرده است.

به گفته او، انقلاب اسلامی نه سلطه‌طلب و نه سلطه‌پذیر است و همین مؤلفه اصلی جمهوری اسلامی ایران است که توانسته ما را در مقابل شرق و غرب پیروز کند.

نیکزاد با بیان اینکه انقلاب اسلامی اسلام نوین را احیا کرد تا بتوان در دنیا به یک اصل مترقی پایبند بود، گفت: امروز جمهوری اسلامی کارآمدی عظیمی در جهان پیدا کرده و همه در برابر آن سر تعظیم فرود می‌آورند.

او مردم‌سالاری دینی نظام جمهوری اسلامی ایران را مهم ارزیابی کرد و می گوید: مجاهدت علمی که امروز ایران از خود نشان می‌دهد، توانسته در عرصه‌های مختلف کشورمان را به قدرتی عظیم در جهان مبدل کند.

نیکزاد ادامه گفت: جمهوری اسلامی دنبال حقانیت و دفاع از اسلام عزیز در منطقه است و هیچ گاه از این خواسته خود در جهان عدول نخواهد کرد.

او با اشاره به اینکه سپاه توانسته در عرصه‌های متعدد کشور را در گلوگاه‌های مختلف نجات دهد، می گوید: دیروز در جبهه‌های نبرد و امروز نیز در جبهه‌های علمی، عمران، آبادانی و اقتصاد سپاه پیشقدم بوده و قرارگاه خاتم و جهاد سازندگی امروز پیشانی نظام در عمران و آبادانی است.

نیکزاد مشکلات اقتصادی موجود در کشور را منبعث از نبود تربیت توحیدی اعلام کرد و گفت: اگر امروز شاهد بسیاری از مشکلات در کشور هستیم به دلیل نبود تربیت اسلامی و توحیدی است که ضروری است برای برون رفت از این مشکلات به اصل جمهوری اسلامی رجوع کنیم.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.