تیم ملی کشتی فرنگی نوجوانان کشورمان برای حضور قدرتمندانه در مسابقات آسیایی و جهانی اردوی آمادگی خود را در اردبیل برپا کرد.

سرمربی تیم کشتی فرنگی نوجوانان کشورمان گفت : این دومین مرحله از اردوی تیم کشتی فرنگی نوجوانان ایران است که با حضور ۲۸ کشتی‌گیر از استان‌های مختلف در حال برگزاری است.

حمید سوریان می گوید: از بین این کشتی‌گیران در ۱۰ وزن، ۱۰ کشتی‌گیر در نهایت انتخاب شده و به مسابقات آسیایی و جهانی که امسال برگزار خواهد شد، اعزام می‌شوند.

او با قدردانی از میزبانی استان اردبیل و سالن کشتی جابر عباس‌زاده در ارتقای آمادگی کشتی‌گیران گفت: نفرات منتخب جام علی‌آباد تهران و جام پیروزی ترکیه برای این اردو دعوت شدند تا ما بتوانیم در قالب ۶ اردویی که برای آمادگی بیشتر تیم ملی کشتی فرنگی نوجوانان برای حضور در مسابقات آسیایی و جهانی برگزار می‌شود، نفرات منتخب خود را برگزینیم.

سرمربی تیم کشتی فرنگی نوجوانان کشورمان گفت: اردوی اردبیل، اردوی پرفشاری است که کشتی‌گیران در این اردو توان خود را برای حضور در رقابت‌های آسیایی و جهانی محک زده و تلاش بر این است تا با ارتقای سطح آمادگی بیشتر بتوانیم برای کشورمان مدال‌های رنگارنگی را به دست آوریم.

سوریان وضعیت تیم و اردو را بسیار مناسب و مطلوب ارزیابی کرد و می گوید: تدارک لازم برای تیم کشتی فرنگی در رده سنی نوجوانان در نظر گرفته شده و امیدواریم شرایط مطلوب‌تری را برای حضور در رقابت‌های مختلف تجربه کنیم.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.