استاندار آذربایجان‌شرقی با حضور در بیمارستان از آقای کریم مردانی آذر خیر مدرسه‌ساز و بیمارستان‌ساز تبریزی عیادت کرد.

آقای خرم با حضور در بیمارستان با آرزوی سلامتی و شفای عاجل برای آقای کریم مردانی آذر که مدتی است به دلیل بیماری در بیمارستان بستری است از اقدامات انجام شده برای درمان این خیر نیک اندیش مطلع شد.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی آذربایجان شرقی هم در عیادت این خیر مدرسه ساز گفت: برای تامین هزینه نصب تجهیزات و دستگاه‌های تخصصی خریداری شده بیمارستان کودکان زهرا مردانی آذر نهایت تلاش خود را به کار می‌گیریم.

آقای فرشکاران اظهار کرد: اقدامات انسان دوستانه این خیر تبریزی که بیش از ۴۰ مجتمع شبانه روزی، چندین پانسیون، خوابگاه، مدرسه و بیمارستان در کشور ساخته در اذهان مردم نوعدوست کشور برای همیشه تاریخ ماندگار خواهند بود.

وی افزود: برای به بهره برداری رسیدن بزرگترین بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی کودکان ایران و خاورمیانه در تبریز که به همت آقای کریم مردانی آذر ساخته شده است تلاش می‌کنیم.

آقای فرشکاران با اشاره به یکسری از دستگاه‌های تخصصی خریداری شده برای بیمارستان ۴۵۰ تختخوابی کودکان زهرا مردانی آذر و مشکلات مربوط به هزینه نصب این دستگاه‌ها ابراز داشت: هزینه نصب تجهیزات و دستگاه‌های تخصصی خریداری شده بیمارستان را تامین خواهیم کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.