مدیر پژوهش، فناوری و مهندسی ساخت شرکت ملی حفاری ایران گفت: شرکت حفاری حضور موثری در بیست و هفتمین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی خواهد داشت.  

محمد علی بیگ زاده گفت: شرکت ملی حفاری در نظر دارد در سال «مهار تورم، رشد تولید» حضوری فعال و اثرگذاری در این رویداد بزرگ نمایشگاهی و اقتصادی داشته باشد. 

او می‌گوید: در این ارتباط برنامه‌های مختلفی در چارچوب امضا قرارداد با شرکت‌های دانش بنیان، تبادل تفاهمنامه با دانشگاه‌ها و تشکیل گروه‌های شناسایی و ارزیابی سازندگان را در دستور کار دارد. 

بیگ زاده امضا دو قرارداد ساخت تجهیزات مربوط به خدمات تخصصی حفاری با شرکت‌های دانش بنیان را که در قالب تولید بار اول، مجوز‌های مربوط را از معاونت علمی فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری اخذ نموده را از جمله برنامه‌های این شرکت در نمایشگاه عنوان کرد. 

مدیر پژوهش، فناوری و مهندسی ساخت شرکت ملی حفاری ایران گفت: امضای سه تفاهمنامه علمی آموزشی و پژوهشی در زمینه اجرای پروژه‌های پژوهشی، پایان نامه‌های تحصیلات تکمیلی، فرصت مطالعاتی اساتید دانشگاه در صنعت، همایش و بازدید‌های علمی تخصصی متقابل از دیگر برنامه‌های پیش بینی شده در نمایشگاه بین المللی نفت تهران می‌باشد.

به گفته او بیست و هفتمین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی فرصت مناسبی برای شناسایی شرکت‌های سازنده و توانمند در حوزه تجهیزات و قطعات صنعت نفت و حفاری و نیز شرکت‌های دانش بنیان دارای ظرفیت ورود به حوزه فناوری‌های پیشرفته و تجهیزات فوق تخصصی این صنعت است. 

بیگ زاده گفت: در این راستا شرکت ملی حفاری با تشکیل حداقل سه گروه تخصصی به ارزیابی، تشکیل نشست‌های تخصصی و رایزنی با شرکت‌های حاضر در نمایشگاه خواهد پرداخت.

مدیر پژوهش، فناوری و مهندسی ساخت شرکت ملی حفاری ایران، می گوید: با برنامه ریزی‌های صورت پذیرفته و مشارکت مراکز علمی صنعتی و مجموعه‌های دانش بنیان، در راستای رشد تولید و اعتلای صنعت نفت کشور گام‌های موثرتری برداشته شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.