سرپرست فرمانداری شهرستان بروجن ارتباط مسئولان با مردم را امری مهم عنوان کرد و گفت: انقلاب اسلامی ایران با حضور در کنار مردم توانسته مشکلات فراوانی را رفع و زمینه تقویت امور مختلف را فراهم کند.

سرپرست فرمانداری شهرستان بروجن در جلسه شورای اداری شهرستان بروجن به میزبانی شهر نقنه گفت: دولت سیزدهم به روند توسعه این شهرستان توجه جدی و اثرگذار داشته است.

 فتاح کرمی تأکید کرد: مردمی‌سازی دولت از مهم‌ترین برنامه‌های دولت سیزدهم با هدف خدمت‌رسانی بهتر به گروه‌های مختلف به‌شمار می‌رود.


بیشتر بخوانید


وی ارتباط مسئولان با مردم را امری مهم عنوان کرد و افزود: انقلاب اسلامی ایران با حضور در کنار مردم توانسته مشکلات فراوانی را رفع و زمینه تقویت امور مختلف را فراهم کند.

کرمی یادآور شد: فراهم کردن زمینه‌های تسریع در روند توسعه و پیشرفت مناطق مختلف کشور به‌ویژه استان چهارمحال و بختیاری و شهرستان در دولت سیزدهم مورد توجه جدی قرار گرفته است.

رئیس شورای اداری شهرستان بروجن احداث خانه هلال روستایی در روستا‌های برف‌گیر سطح شهرستان، حصارکشی، ترمیم و تعمیر کف‌پوش‌های اماکن ورزشی شهر‌های شهرستان، اجرای طرح‌های پدافندی در سطح شهرستان به‌منظور کاهش آسیب‌ها در حوزه‌های مختلف، تکمیل و تجهیز خوابگاه دانشجویی دانشکده فنی و حرفه‌ای دختران بروجن تا پایان تیرماه امسال، اجرای طرح غربالگری آسیب‌های اجتماعی در شهر‌ها و روستا‌ها و توجه ویژه به محله‌های کم‌برخوردار با اجرای طرح‌های پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی، تسریع در انتقال آرامستان قدیم و مجتمع فناوران شهر نقنه، تسریع در تکمیل و بهره‌برداری از سالن ورزشی باستانی و سرعت‌بخشی به روند آغاز عملیات اجرایی مصلی نماز جمعه شهر نقنه را از مهمترین مصوبات این جلسه عنوان کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار