️جانشین فرمانده انتظامی استان گفت: طرح تشدید مبارزه با قاچاق سوخت با هدف جلوگیری از هدر رفت سرمایه‌های ملی در محور‌های مواصلاتی و نقاط مختلف استان به اجرا در آمد.

️سرهنگ  مرتضی جوکار ️جانشین فرمانده انتظامی استان گفت: طرح تشدید مبارزه با قاچاق سوخت با هدف جلوگیری از هدر رفت سرمایه‌های ملی در محور‌های مواصلاتی و نقاط مختلف استان به اجرا در آمد.

️جانشین فرمانده انتظامی استان تصریح کرد: در این راستا ماموران انتظامی در ادامه طرح مبارزه با قاچاق سوخت و فرآورده‌های نفتی با انجام کار اطلاعاتی و بهره گیری از شیوه‌های پلیسی در حین گشت زنی و ایست و بازرسی در سطح محور‌های مواصلاتی شهرستان‌های " ایرانشهر، زاهدان، راسک "، طی چند عملیات، موفق به شناسایی چند محموله سوخت قاچاق شدند.

️وی افزود: در بازرسی از ۳ دستگاه کامیون تانکردار از قاچاقچیان سوخت توسط ماموران انتظامی در محور‌های مواصلاتی استان مقدار ۶۲ هزار لیترسوخت قاچاق شامل ۲۲ هزار لیتر گاز مایع قاچاق، ۲۹ هزار لیتر هیدروکربن و ۱۱ هزار لیتر گازوئیل قاچاق کشف نمودند.

️سرهنگ جوکار با اشاره به شناسایی ۳ فرد متخلف، با تاکید بر عزم جدی پلیس در برخورد با باند‌های سازمان یافته قاچاق سوخت و سرمایه‌های ملی کشور، از شهروندان خواست، اخبار و اطلاعات خود را در این خصوص از طریق ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

برچسب ها: قاچاق ، سوخت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار