پروژه بعدی مل گیبسون به‌عنوان کارگردان پس از چندین سال مشخص شد.

به نقل از ورایتی، چهره‌های جنجالی هالیوود، مل گیبسون و مارک والبرگ، بازیگران «پدر استو» (Father Stu) در حال همکاری برای فیلم دیگری هستند و گیبسون برای اولین بار پس از «لبه هکسا» (Hacksaw Ridge) به صندلی کارگردانی بازگشته است.

گیبسون در حال کارگردانی فیلم «خطر پرواز» (Flight Risk) برای استودیوی لاینزگیت است که این پروژه را به کن خواهد برد.

دیویس انترتینمنت در کنار گیبسون و بروس دیوی از طریق آیکن پروداکشنز تهیه‌کنندگان این فیلم هستند.

لاگ لاین می‌گوید که والبرگ در نقش خلبانی بازی خواهد کرد که یک جنایتکار خطرناک را برای محاکمه حمل می‌کند.

جو دریک، رئیس استودیوی فیلمسازی لاینزگیت در بیانیه‌ای گفت: «ما عاشق زوج درخشان و غیرقابل انکار یعنی مل گیبسون و مارک والبرگ هستیم. ترکیب این استعداد‌های کلاس جهانی برای این فیلم پویا و شخصیت محور، «خطر پرواز» را به یکی از پرتعلیق‌ترین فیلم‌های سال تبدیل می‌کند که باید دید.»

لاینزگیت، حقوق توزیع جهانی را از طریق لورن بیکسبی و کریستوفر دیویس که از طرف استودیو مذاکره می‌کردند به دست آورد.

الکس لبوویچی از استودیو همرستون به عنوان تهیه‌کننده اجرایی و تأمین‌کننده مالی پروژه فعالیت می‌کند. نیل ساکر از Sacker Entertainment Law و الکس لبوویچی به نمایندگی از تهیه‌کنندگان برای آنمذاکره کردند.

در سال ۲۰۲۱، گیبسون کنایه زد که به کارگردانی بازخواهد گشت تا قسمت پنجم مجموعه «سلاح مرگبار» (Lethal Weapon) را در رویدادی در لندن کارگردانی کند.

گیبسون در رابطه با فیلم «اسلحه مرگبار» گفته بود: ریچارد دانر، کارگردان فرنچایز در حال نوشتن فیلمنامه بود و تا حد زیادی با آن کنار آمد و او یک روز به من گفت: گوش کن بچه، اگر من بمیرم، تو این کار را انجام می‌دهی؛ و من گفتم: ساکت شو. او واقعاً درگذشت، اما از من خواست که این کار را انجام دهم و در آن زمان، من چیزی نگفتم. او این را به همسرش و به استودیو گفت. بنابراین، من کارگردانی پنجمین فیلم این سری را بر عهده خواهم داشت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۹ ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۲
کسی که به آژانس یهود و صهیونیست ها در واقع و صهیونیسم مسیحی هالیود باج نداد..
آخرین اخبار