مراسم تجلیل از قهرمانان ملی و فراملی ورزش استان قزوین از سال ۱۳۹۸ تا ۱۴۰۱ عصر شنبه با حضور شهردار و مسئولان ورزش استان برگزار شد.

شهردار قزوین در مراسم تجلیل از قهرمانان ملی و فراملی ورزش قزوین ،گفت : قهرمانان سرمایه های مهم استان به حساب می‌آیند و علاوه بر حمایت از این عزیزان باید به فکر جایگزینی نسل های بعدی به جای آنان باشیم تا این حرکت ادامه دار باشد.

مهدی صباغ در ادامه با بیان اینکه ما در قزوین زمینه های بسیار و ورزشکاران مستعدی داریم برای گسترش و رشد ورزش داریم،افزود: در راستای تحقق این هدف به دنبال آن هستیم که از ورزش و ورزشکاران حمایت کنیم.

وی همچنین اضافه کرد: ما به زودی بزرگترین جاده سلامت کشور در استان قزوین را به بهره برداری خواهیم رساند که در حال حاضر ۶ کیلومتر آن از دانشگاه آزاد تا امامزاده باراجین افتتاح شده و از ابتدای تالار شهر تا مقبره شهدای گمنام نیز در دست احداث

در این مراسم از ۱۰۰ قهرمان، مربی و مدال آور ملی و فراملی استان قزوین از جمله چهره های خاص ورزشی مثل بهمن عسگری، مرتضی رمضانی، مهدی مرندی، محمدرضا موذن، شهلا محمودی، بهناز طاهرخانی و دیگر چهره های برتر ورزش استان قزوین تجلیل شد.

استان قزوین حدود ۸۰ هزار ورزشکار بیمه شده دارد .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار