رئیس بنیاد مسکن کشور در سفری یک روزه به اسلام آبادغرب ۴۰ طرح هادی روستایی را افتتاح و آغاز عملیات اجرایی ۴۵ طرح هادی روستایی را هم کلنگ زنی کرد.

نیکزاد رئیس بنیاد مسکن کشور در سفر یک روزه روند اجرای طرح‌های هادی روستایی را مثبت ارزیابی کرد و گفت : در شاخص اجرای طرح هادی و احداث مسکن روستایی وضعیت خوبی دارد و میتوانیم باهمت مردم روستا‌های اسلام آبادغرب ظرف چند ساله آینده در سرفصل مسکن روستایی و طرح هادی جشن بگیرم که هیچ روستایی بدون طرح هادی و مسکن مقاوم سازی شده نداشته باشیم.

 مجتبی بخشی پور نماینده مردم شهرستان‌های اسلام آبادغرب و دالاهو در مجلس شورای اسلام با اشاره به روند خوب توسعه و عمران و آبادنی روستا‌های منطقه گفت: با بهره برداری از ۴۵ طرح هادی که امروز کلنگ زنی شدند و تکمیل آن‌ها تا پایان خردادماه سال جاری و همچنین پیمان سپاری طرح هادی ۳۰ روستای دیگر، شاخص اجرای طرح هادی در شهرستان، در کشور سرآمد و بی سابقه خواهد بود.

وی افزود: قطعا با بازنگری طرح هادی روستایی توسط بنیاد مسکن می توان شاهد توسعه عمران و آبادانی روستا‌ها و عدم مهاجرت روستاییان به شهر بود.

نماینده مردم اسلام آبادغرب از اصلی‌ترین محور‌های مصوبات مجلس شورای اسلامی در سال ۱۴۰۲ گفت: این محور‌ها در سه بخش شفافیت، حمایت از اقشار کم درآمد و مستمری بگیران و حمایت از تولید و اشتغال می‌باشد که با نظارت و اختصاص بودجه‌های مناسب گام‌های بسیار خوبی در این سه بخش رقم خواهد خورد.

وی از بلا مانع شدن کشت زمین‌های کشاورزی روستاییان مورد اختلاف با منابع طبعیی در بودجه ۱۴۰۲ خبر داد و گفت: با وجود ایراداتی که در سال گذشته از ما در این خصوص گرفتن خوشبختانه این موضوع به صورت قانون در بودجه ۱۴۰۲ در آمد و تا زمان تعیین تکلیف کشاورزان می‌توانند این زمین‌ها را کشت کنند .

برچسب ها: بنیادمسکن ، طرح هادی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.