سرپرست ثبت احوال استان اردبیل گفت: دستگاه‌های اجرائی برای ارائه خدمات به هموطنان می‌بایست آخرین نشانی افراد را از پایگاه نشانی سازمان ثبت احوال استعلام نمایند.

وحید خلوصی افزود:مردم جهت جلوگیری از هرگونه اختلال در دریافت خدمت ، آخرین نشانی خود را ظرف 20 روز بروزرسانی نمایند و کلیه افرادی که آدرس محل سکونتشان تغییر می کند به سایت ثبت احوال به نشانی www.sabteahval.ir یا از طریق سامانه سهیم به نشانی sahim.sabteahval.ir مراجعه و مراحل مربوط به تغییر نشانی خود را از این طریق انجام دهند.

او بیان کرد:با توجه به آثار مهم ثبت نشانی در سامانه سازمان ثبت احوال کشور شرایط تسریع و تسهیل این امر برای شهروندان فراهم شده و مطابق قانون چنانچه نشانی محل سکونت هر یک از هموطنان تغییر کند یا ثبت نشده باشد، به منظور تسهیل در این امر و کاهش رفت و آمدها و جلوگیری از مشکلات ،نشانی جدید خود را در سامانه تغییر نشانی در پایگاه اطلاع رسانی ثبت احوال ثبت کنند.

سرپرست ثبت احوال استان اردبیل گفت:با توجه به اینکه پایگاه نشانی قانونی در قانون بودجه سال 1402 به تصویب رسیده است و سازمان ثبت احوال کشور را مکلف کردند تا امکان ثبت برخط و بروزرسانی نشانی قانونی تمامی اشخاص حقیقی فراهم کرده تا از این پس اقامتگاه قانونی هر شخص نشانی مندرج شده در پایگاه مذکور می باشد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.