فرمانده مرزبانی بوشهر از شناسایی ۲ فروند شناور حامل کالای قاچاق خبر داد و گفت: این ۲ شناور حامل انواع کالاهای قاچاق به ارزش ۳ میلیارد تومان در بنادر شمالی بوشهر توقیف شد.

سرهنگ یدالله شرفی فرمانده مرزبانی بوشهر از امنیت پایدار سواحل و مرز‌های دریایی خلیج فارس خبر داد و اظهار داشت: همکاری و مشارکت مردم ساحل‌نشین استان بوشهر در مأموریت‌های فرماندهی مرزبانی ستودنی است.

وی برخورد با کالای قاچاق را در اولویت برنامه‌های مرزبانی استان بوشهر دانست و تصریح کرد: در تمام نوار ساحلی استان بوشهر پایگاه‌های مرزبانی استان بوشهر مستقر است و با هرگونه تخلف از جمله کالای قاچاق، مواد مخدر و سوخت قاچاق برخورد قاطع می‌شود.

فرمانده مرزبانی استان بوشهر از شناسایی ۲ شناور حامل کالای قاچاق در اسکله بنادر گناوه و دیلم خبر داد و بیان کرد: مرزبانان حوزه بندر گناوه موفق شدند در اقدامی به موقع ۲ فروند شناور حامل مقدار زیادی کالای قاچاق را در ۲ عملیات در بنادر گناوه و دیلم شناسایی و توقیف کنند.

شرفی با اشاره به کشف انواع پوشاک و لوازم خانگی از ۲ شناور توقیفی در گناوه و دیلم خاطرنشان کرد: در بررسی از این ۲ شناور، یک هزار و ۱۸۵ دست پوشاک، ۷۰۰ عدد ابزار غیر برقی، بیش از ۳ هزار عدد لوازم آرایشی بهداشتی، بیش از یک هزار عدد لوازم آشپزخانه، ماشین لباسشویی، پارچه، موتور کولر و صد‌ها قلم کالا فاقد مجوز قانونی کشف شد.

وی ضمن اشاره به دستگیری ۴ متهم، ارزش کالای مکشوفه قاچاق را ۳ میلیارد تومان عنوان کرد و گفت: مرزبانان این استان شبانه‌روز با دقت و هوشیاری کامل تمام نوار مرز دریایی را زیر نظر دارند و نسبت به هرگونه ورود و خروج کالای قاچاق حساس بوده و با افراد خاطی به طور جد برخورد می‌کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.