مدافع تیم فوتبال استقلال تهران در پایان بازی با مس رفسنجان صحبت‌هایی را بیان کرد.

عارف غلامی مدافع تیم فوتبال استقلال تهران در پایان بازی با مس رفسنجان بیان کرد: شخصیت تیمی خود را بار دیگر نشان دادیم. مس رفسنجان بهترین خط دفاعی لیگ را در اختیار داشت. او ادامه داد: مشکلات ما را از کورس عقب انداخت، بردن مس در رفسنجان کار آسانی نیست. ۷ ماه است مشکلات داریم و کسی صدای ما را نمی‌شنود. یکدل و متحد آماده حذفی خواهیم شد. بازی با تراکتور برای ما مهم است. متخصصان و مسئولان داوری به جای نظرات فنی به کار‌های خودشان بپردازند. این که یک مربی n میلیارد بگیرد به آن‌ها ربطی ندارد.

غلامی افزود: مشکلات داوری حل شدنی نیست و همیشه هم استقلال متضرر می‌شود. فصل گذشته به چشم دیدم که در جام حذفی چگونه نخواستند استقلال هر دو جام را بگیرد. یک سال است که اسپانسری را تبلیغ می‌کنیم که حالا ادعا دارد با ما قراردادی نداشته است! بالاخره یک توافقات شفاهی بین طرفین وجود داشته است.

او در پایان بیان کرد: بهتر است که قبل از اینکه کار به جای حساس بکشد، این اپراتور حق استقلال را بدهد. باشگاه اینتر با کوچکترین مشکل تبلیغات روی پیراهنشان را حذف کردند. قبل از بازی‌های حذفی مشکل را حل کنید. مثل استراماچونی، نوشدارو بعد از مرگ سهراب می‌شود!

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار