معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش خوزستان گفت: معلمان و فرهنگیان باید بر سواد رسانه‌ای مسلط بوده و جنگ نرم و ابزار‌های آن را خوب بشناسند.

جاسم حسینی زاده معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش خوزستان در مرحله نهایی دوازدهمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز فرهنگیان خوزستان گفت: پرورش دادن  دانش آموز در تراز کشور و انقلاب نیازمند شخصیت‌های و معلمانی در تراز نظام مقدس اسلامی است.

او ادامه داد: وجود معلمان و فرهنگیان  قرآنی نشان دهنده  اتفاقات بسیار خوب در حوزه  آموزش و پرورش و  ارتباط دانش آموزان با قرآن کریم و اهل بیت عصمت و طهارت  است.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش خوزستان با بیان اینکه  دشمن عزم خودر را جزم کرده تا با هدف قرار دادن دانش آموزان و بخصوص دانش آموزان دختر بتواند به نظام آسیب جدی وارد کند از معلمان بعنوان فرماندهان این جنگ فرهنگی و هادیان فرنگی خواست  به تمام ابزار‌های این جنگ ترکیبی و شناختی مسلط و مسلح باشند.

آقای حسینی زاده با اشاره به اینکه معلمان و  فرهنگیان باید بر سواد رسانه‌ای مسلط بوده و جنگ نرم و ابزار‌های آن را خوب بشناسند، گفت:  همچنین معلمان باید دستاورد‌های انقلاب و نظام را بدانند و به دانش آموزان انتقال دهند، این موارد حداقل‌هایی است که در کنار تخصص قرآنی ضرورت دارد  و با استفاده از این ابزار‌ها می‌توان دانش آموزان را جذب و تاثیرگذاری ایجاد کرد.

او به  معلمان و فرهنگیان خوزستانی توصیه کرد چراغ نورانی برای دانش آموزان  باشند و از تمام ظرفیت خود  برای جذب دانش آموزان استفاده کرده و دانش آموزان را با حب اهل بیت (ع) و پیامبر (ص) نجات دهند  چرا که حب اهل بیت (ع) راه میان بُر برای برون رفت از مشکلات است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.