اجرای بیش از ۱۳۰ کیلومتر خط کشی محوری در سطح شهر

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری کرج گفت: ساماندهی ترافیک، تسریع و تسهیل در تردد خودروها و افزایش ضریب ایمنی از مهمترین اهداف اجرای خط کشی محوری معابر است.

فرزین فرشاد در خصوص اجرای این عملیات، اظهار کرد: به منظورافزایش ضریب ایمنی معابر طی یک ماه اخیر، بالغ بر ۱۳۰ کیلومتر از خیابان‌ها و معابر سطح منطقه خط کشی محوری شده است.


فرشاد بیان کرد: این اقدام با هدف ارتقای میزان ایمنی به هنگام عبور و مرور رانندگان به صورت ممتد و منقطع در بلوار طالقانی، نبوت، ملاصدرا ، تعاون و بلوار سربازان گمنام و ناصربخت، پونه و باهنر همچنین میدان والفجر تا زیرگذر شهید آجرلو و بلوار سرداران اجرایی شده است.


وی، ترویج فرهنگ انضباط ترافیکی، حرکت رانندگان بین خطوط، افزایش ضریب ایمنی و بهبود وضع ترافیکی شهر با روانسازی و ایجاد نظم ترافیکی در خیابان‌های سطح شهر را از دیگر اهداف اینگونه اقدامات عنوان کرد.


فرشاد تسهیل در خدمت‌رسانی و توسعه رفاه حال عمومی شهروندان را مهم ارزیابی کرد و گفت: با انجام پروژه‌های مورد نیاز در شهر، شاهد جلب رضایت شهروندان از دریافت خدمات مختلف هستیم.


معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری کرج، در پایان گفت: با اجرای نهضت سراسری خط‌کشی محوری، شاهد کاهش مشکلات رانندگان در عبور و مرورها و ترافیک درون شهری خواهیم بود.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.