معاون آموزش و پژوهش بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: نقش بنیاد شهید و امور ایثارگران در توانمندسازی و آموزش ایثارگران افزایش می‌یابد.

مجتبی مدرس‌زاده با اشاره به ضرورت توانمندسازی ایثارگران، گفت: رویکرد جدید بنیاد شهید و امور ایثارگران با هدایت دکتر قاضی‌زاده هاشمی افزایش ایفای نقش در توانمندسازی جامعه ایثارگری است که این نقش در آموزش و در حمایت و توانمندسازی پررنگ‌تر خواهد بود.

معاون آموزش و پژوهش بنیاد شهید و امور ایثارگران افزود: ساختار، فرآیند‌ها و نحوه مدیریت و حمایت‌ها باید دگرگون شود و باید به نخبگان توجه کرد، زیرا این افراد الهام‌بخش جامعه ایثارگری هستند و اگر حمایت خوبی انجام شود می‌توانند حرکت‌بخشی دانش‌بنیانی را با سرعت بیشتری محقق کنند.

مدرس‌زاده افزود: با همکاری مدیرکل دانش‌پژوهان شاهد و ایثارگر و همکاران ایشان که جا دارد که از زحمات این گروه تشکر کنیم امروز دستاورد‌ها و نوآوری خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران که در نمایشگاه بین‌المللی نوآوری و فناوری اینوتکس ۲۰۲۳ ارائه شده حیرت‌انگیز و شگفت‌انگیز بود.

معاون آموزش و پژوهش بنیاد شهید و امور ایثارگران خاطرنشان کرد: امیدواریم که با حمایت متفاوتی که از ایثارگران می‌شود شاهد افزایش روزافزون تعداد و کیفیت کار خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران باشیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار