امام‌جمعه آبادان بر رسیدگی فوری به جاده قفاس این شهرستان تاکید کرد.

حجت الاسلام غبیشاوی امام جمعه آبادان با اشاره به شرایط نامناسب جاده قفاس، روبروی یادمان شهید تندگویان گفت: وضع این محور مواصلاتی و پرتردد وضع خوب نیست و نیاز به رسیدگی فوری دارد.

خطیب جمعه آبادان برای رفع مشکل این جاده بر استفاده از ظرفیت‌های استانی وزارت راه، منطقه آزاد اروند و شرکت پالایش نفت تاکید کرد و گفت : بهسازی این جاده در اولویت مسئولان باشد. ایجاد روشنایی و تکمیل خط دوم آن هم هر چه سریعتر انجام شود تا دیگر شاهد تصادف گسترده در آن نباشیم.

او همچنین به شهید غیرت اشاره کرد و گفت : شهید حمید الداغی برای حفط نوامیس جان عزیز خود را به خطر انداحت و نشان داد که غیرت و امر به معروف در این جامعه زنده است. مردم نیز او را بزرگ داشتند و در تشییع پیکر او سنگ تمام گذاشتند، این نشان می‌دهد دشمن هر چه تلاش کند نمی‌تواند برای دریدن پرده‌های حیا و عفت کاری از پیش ببرد و رسوایی تا ابد برایشان ماندگار است.

امام جمعه آبادان همچنین گفت: تجاوز اخیر رژیم صهیونیستی به نوار غزه نشان داد که این رژیم بر پایه جرم و جنایت شکل گرفته و این امتحانی برای بشریت است چرا که ما شاهد سکوت جوامع بین المللی در برابر رژیم متجاهر و متجاوز و کودک کش صهیونیستی هستیم.
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.