معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه گفت : در بخش صحنه‌ای ۷۴ اثر و در بخش خیابانی ۵۳ اثر از کشور به دبیرخانه جشنواره ملی تئاتر مرصاد ارسال شده است.

بلخی معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه گفت : در بخش صحنه‌ای نمایش‌های نصرت از کرمانشاه، آقا لیلا از بندر امام خمینی (ره)، بدریه از اهواز، هناسه از همدان، دارم تمام میشم از رامهرمز، کلاه قرمزی از کرج، مادرم زری از گچساران و ساعت‌های زنگ زده ازبندر دیر استان بوشهر به مرحله نهایی راه یافته است.

وی تصریح کرد: در بخش خیابانی نوشابه با طعم بیمارستان ازاسلام آباد غرب، فراق از بروجرد، فروشی نیست از قوچان، هزاره از کرمانشاه، پست چی از دهلران ایلام و وارث عشق از کرمانشاه برای نمایش توسط هیات داوران انتخاب شده است.

معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه گفت: جشنواره ملی تئاتر مرصاد از بیست و هفتم تا بیست و نهم اردیبهشت ماه جاری در اسلام آباد غرب برگزار و آیین اختتامیه در یادمان شهدای تنگه مرصاد می‌باشد.

آثار صحنه‌ای در تماشا خانه مرصاد و تالار‌های غدیر و شهرداری اسلام آباد غرب بر روی صحنه می‌رود.

آثار خیابانی هم در پارک ولایت، محوطه بیمارستان، کارخانه قند اسلام آباد غرب و شهرحمیل و روستا‌های میرعزیزی شیان اجرا می شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.