عضو تیم ملی غواصی آزاد بانوان گفت: رقابت سختی در پیش است، اما در تلاش برای تغییر جایگاه غواصی آزاد ایران هستیم.

عضو تیم ملی غواصی آزاد بانوان که برای نخستین بار به عنوان نماینده ایران در مسابقات قهرمانی جهان به میزبانی کویت حضور دارد، گفت: ۴۴ کشور در این مسابقات شرکت خواهند کرد و رقابت سختی در پیش است، اما در تلاش برای تغییر جایگاه غواصی آزاد ایران در رنگینگ‌های آسیایی هستیم.

مسابقات غواصی آزاد قهرمانی جهان از سوی فدراسیون جهانی (CMAS) به میزبانی کویت از ۱۹ آغاز و تا ۲۳ اردیبهشت ماه یعنی به مدت ۴ روز دنبال می‌شود که تیم‌های ملی غواصی آزاد ایران در حالی در آن شرکت کرده‌اند که این نخستین حضور تیم بانوان در پیکار‌های جهانی به‌حساب می‌آید.

امین جدیدی، وحید سهرابی پور و صادق راهنما در بخش مردان همراه با فاطمه صادری و سمیرا کمال‌فر در بخش بانوان ترکیب تیم ملی اعزامی ایران را تشکیل می‌دهند.

در مورد وضعیت مسابقات، تعداد شرکت‌کنندگان و پیش‌بینی نتایج، سمیرا کمال‌فر خاطرنشان کرد: برای نخستین‌بار بانوان به‌عنوان نمایندگان ایران در مسابقات قهرمانی جهان حضور دارند که این موضوع باعث خوشحالی است و از توانمندی زنان ایران حکایت دارد.

وی با اشاره به اینکه ۴۴ کشور در این مسابقات شرکت خواهند کرد، اظهار داشت: حدود ۳۵۰ ورزشکار از سراسر جهان در این مسابقات حضور دارند که باتوجه‌به اینکه بالاترین سطح مسابقات در دنیا است و اطلاعات دقیقی از حریفان نداریم نمی‌توان نوع مدال را پیش‌بینی کرد.

عضو تیم ملی غواصی آزاد بانوان کشورمان با اشاره به اینکه اولین تیم غواصی آزاد ایرانی این مسابقات در رده سنی بزرگسالان هستیم، تأکید کرد: تلاش می‌کنیم بیشترین رکود‌های ملی را جابه‌جا کنیم تا باعث شود جایگاه ما در رنکینگ‌های آسیایی تغییر پیدا کند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار