وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: جزیره قشم درآینده‌ای نزدیک به قطب فرهنگی خلیج فارس نه تنها در حوزه ملی بلکه در حوزه بین المللی تبدیل خواهد شد.

محمد مهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی که  در یک حضور چند ساعته به جزیره قشم سفر کرده است، در دیدار با اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه سرزمین آب و آفتاب گفت: از آنجایی که کشور‌های منطقه خلیج فارس متاثر از فرهنگ ایرانی هستند ارتقا و گسترش تعاملات فرهنگی و هنری بین این کشور‌ها در دستور کار این وزارتخانه و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی منطقه آزاد قشم با برنامه ریزی اجرا و برگزاری برنامه‌های متنوع فرهنگی و هنری و جشنواره‌های مختلف قرار گرفته است.

او گفت: این موقعیت فوق العاده‌ای که در جزیره قشم وجود دارد با غلبه فرهنگی که ما در منطقه داریم، ان شاء الله در این جزیره به کار گرفته خواهد شد و یک الگوی جدیدی را به امید خدا برای تبدیل شدن قشم به قطب فرهنگی خلیج فارس در حوزه بین المللی شکل خواهیم داد.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی هدف از سفر چند ساعته خود را به جزیره قشم، بازدید میدانی از امکانات فرهنگی این جزیره برای تحقق قطب فرهنگی خلیج فارس و تصمیم گیری برای برنامه‌های آینده این وزارتخانه عنوان کرد و گفت: امیدواریم با مساعدت فرماندار شهرستان مرزی قشم و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد به اهداف خود از این سفر برسیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.