شباهت یک ستاره جوان بایرن مونیخ به روبرت لواندوفسکی، هواداران این تیم را شگفت‌زده و به تولد یک مهاجم تمام‌عیار امیدوار کرده است.

 دیروز هوادارانی که برای تماشای تمرین بایرن مونیخ به مجموعه تمرینی باشگاه رفته بودند با دیدن یک فوتبالیست در زمین تمرینی شگفت‌زده شدند. شباهت عجیب این بازیکن به روبرت لواندوفسکی، ستاره سابق بایرن که این روز‌ها در بارسا بازی می‌کند، هواداران را به تعجب واداشت.

چند صد هوادار بایرن که به سِبنر اشتراسه رفته بودند یک لحظه گمان کردند گلزن قهار فصل گذشته تیم‌شان به بایرن برگشته. ستاره لهستانی‌ای که در هر فصل به راحتی ۵۰ گل به ثمر می‌رساند، ولی در تابستان ۲۰۲۲ بعد از تنش‌های شدید بایرن را ترک کرد و راهی بارسا شد.

اما مشخص بود که لهستانی بزرگ به مونیخ برنگشته است. مهاجمی که هواداران را شگفت‌زده کرده بود بازیکن جوانی بود که توماس توخل برای تست گرفتن از او به تمرین دعوت کرده بود. اما نوع حرکت این مهاجم جوان در زمان دریافت توپ، شکل دریبل‌هایش و حتی ضرباتی که به سمت دروازه شلیک می‌کرد شباهت عجیبی به حرکت لواندوفسکی داشت.

اسم این مهاجم جوان گرانت لئون رانوس است. مهاجمی ۱۹ ساله که به دعوت توخل به تمرین تیم اول باشگاه پیوسته است. او با تیم ب بایرن که در رجیونال‌لیگا بازی می‌کند در این فصل تا اینجا ۲۰ گل به ثمر رسانده و ۱۰ پاس گل داده است. آمار او در تیم ب بایرن مونیخ شگفت‌انگیز است: یک گل در هر ۱۲۷ دقیقه. این آمار وقتی جالب‌تر می‌شود که بدانید رانوس در تیمش حتی یک پنالتی نزده است.

رانوس که توسط مربی تیم ب بایرن به توماس توخل معرفی شده و دیروز در تمرین تیم اول باشگاه شرکت کرد در سال جاری فوتبال ملی را هم تجربه کرده است. او متولد آلمان است، اما به تیم ملی کشور زادگاه پدرش ارمنستان پیوسته و در روز ۲۸ مارس در جریان تساوی ۲-۲ ارمنستان مقابل قبرس اولین بازی ملی‌اش را انجام داد و هر دو گل کشورش را به ثمر رساند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار