کارشناس فوتبال گفت: به نظرم تیم های پرسپولیس و سپاهان از شانس برابری برای قهرمانی برخوردار هستند.

 سید مهدی سیدصالحی کارشناس فوتبال درباره شرایط  تیم‌ها و شانس قهرمانی آن‌ها در لیگ و جام حذفی اظهار کرد:  در مورد لیگ با توجه به اینکه پرسپولیس یک امتیاز بیشتر از سپاهان دارد، اما به نظرم شانس این ۲ تیم کاملا برابر است. سپاهان بازی‌های راحت‌تری روی کاغذ نسبت به پرسپولیس دارد البته نمی‌توان تمام این بازی‌ها را بازی راحت قلمداد کرد و دیدیم که ملوان در مقابل این تیم یک بازی انتحاری انجام داد و موفق شد از این تیم مساوی بگیرد. در جام حذفی هم فکر می‌کنم هر چهار تیم حاضر در این مرحله شانس یکسانی برای قهرمانی داشته باشند البته که به نظر شخصی خودم یک تیم از میان پرسپولیس یا استقلال قهرمان جام حذفی خواهند شد.

او درباره  شرایط استقلال تصریح کرد: به هر حال دربی تاثیر خودش را روی نتایج یک تیم می‌گذارد و استقلال بعد از اینکه یک بازی سخت رو هم مقابل پارس جنوبی جم پشت سرگذاشت و نتوانست در دربی پیروزی کسب کند، با تساوی مقابل صنعت نفت عملا شانس قهرمانی را از دست داد حالا باید منتظر باشد و ببیند که پرسپولیس و  سپاهان آیا امتیاز از دست می‌دهند یا نه.  

سید صالحی در پاسخ به این سوال که «شرایط خرید‌های خارجی باشگاه سپاهان را چگونه ارزیابی می‌کنید؟» گفت: در مورد این موضوع باید خود باشگاه سپاهان پاسخگو باشد. طبیعتاً  مورایس بازیکنان خارجی مد نظر خودش را می‌خواست که جذب کند و تمام خارجی‌هایی که باشگاه در پنجره‌های نقل و انتقالاتی جذب کرده قطعاً با تاکید و تایید  مورایس بوده است. البته به نظرم باشگاه سپاهان در فرآیند جذب بازیکنان خارجی باید نظارت بیشتری داشته باشد. مثلاً آقای فرناندزی که به این تیم آمده، قرارداد بسیار بالایی دارد، اما در مجموع ۴ یا ۵ بازی برای این تیم انجام داده است. البته نمی‌توان فعلا نظر قطعی داد، اما بازیکنان خارجی که باشگاه سپاهان جذب کرده کیفیت لازم را نداشتند و  باید منتظر باشیم تا فصل تمام شود و در پایان فصل از مسئولانی که این بازیکنان را به این تیم آوردند در این مورد سوال پرسید.  

سیدصالحی تصریح کرد:  ساپینتو یک مربی بسیار فعال در کنار خط و پر جنب و جوش است. این خصوصیت او باعث شده که یک جا‌هایی به تیم ضربه وارد شود و در بعضی از مواقع هم کمک حال او بوده است. برخلاف  ساپینتو، مورایس خصوصیات اخلاقی متفاوتی دارد. او ترجیح می‌دهند که بیشتر در کنار خط ساکت باشد و با آرامش کار خودش رو ادامه بدهد. خوب می‌دانید که یک مربی وقتی کنار خط حاضر هست این استرس داشتن و این انرژی که در کنار خط می‌گذارد؛ دستپاچگی در برخی از مواقع به داخل تیم منتقل می‌کند.   مواریس در بیشتر بازی‌های بزرگ نگذاشته است که استرس به داخل تیم منتقل شود، اما در نقطه مقابل آقای جنب و جوش ساپینتو باعث شده که استرس به درون تیمش انتقال یابد و تیمش با تمرکز کمتری به کارشان ادامه دهد.  این عدم تمرکز باعث شده تا دربازی‌های مهم امتیاز‌های حساسی را از دست بدهد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار