مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اردبیل گفت: صندوق امداد ولایت ۲ هزار و ۶۳۰ میلیارد ریال به افراد نیازمند تسهیلات پرداخت کرده است.

علیرضا حسین نژاد امروز در سومین همایش ملی قرض نیکو گفت: صندوق امداد ولایت از سال ۹۵ تاکنون در استان اردبیل ۳۷ هزار و ۷۰۰ فقره تسهیلات قرض الحسنه به مبلغ ۲ هزار و ۶۳۰ میلیارد ریال به افراد تحت پوشش و نیازمندان پرداخت کرده است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اردبیل با بیان اینکه این تسهیلات به صورت قرض‌الحسنه و با اقساط بلند مدت به مددجویان اعطا می‌شود، می گوید: تسهیلات پرداختی برای کارگشایی، کارآفرینی، تعمیر و ودیعه مسکن و ایجاد اشتغال به نیازمندان پرداخت شده است.

به گفته او، صندوق امداد ولایت برای مددجویان و افراد تحت پوشش کمیته امداد تا ۱۰۰ میلیون ریال به صورت صد درصد قرض الحسنه و بدون اخذ ریالی کارمزد تسهیلات پرداخت می‌کند و برای تسهیلات بیش از ۱۰۰ میلیون ریال نیز فقط یک بار در اول پرداخت تسهیلات ۲ درصد کارمزد دریافت می‌کند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اردبیل گفت: تسهیلات پرداختی صندوق امداد ولایت فاقد وجه التزام، جریمه و دیر کرد است.

حسین نژاد می گوید: صندوق امداد ولایت در ۱۷ شهر و بخش استان اردبیل شعبه و باجه دارد و بیش از ۱۲۳ هزار مشتری در آنها حساب باز کرده و با دریافت کارت بانکی تمامی خدمات بانکی مانند سایر بانک ها به مشتریان ارایه می کند.

به گفته او، با افزایش سپرده‌گذاری در این صندوق تعداد بیشتری از نیازمندان مالی می‌توانند از مزایای تسهیلات قرض‌الحسنه بهره‌مند شوند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اردبیل گفت: با مشارکت گسترده خیرین و آحاد مختلف جامعه در طرح‌های حمایتی کمیته امداد استان اردبیل شاهد ریشه‌کنی فقر و محرومیت از جامعه باشیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.