مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل از برگزاری تریبون آزاد در این دانشگاه با حضور نمایندگان مردم بابل در مجلس خبر داد.

احمد رضا فرهودی مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل گفت: در راستای منویات مقام معظم رهبری و توصیه ایشان به توسعه گفتمان دانشجویی و بیان نظرات و راه حل‌های مختلف پیرامون مشکلات موجود در کشور، تریبون آزاد با عنوان دانشگاه بیدار است از ساعت ۱۲:۳۰ روز دوشنبه ۲۵ اردیبهشت ماه با حضور مهدی سعادتی بیشه و علی کریمی فیروزجایی نمایندگان مردم بابل در مجلس شورای اسلامی در سالن آمفی تئاتر دانشگاه صنعتی نوشیروانی برگزار خواهد شد.

او افزود:هدف از برگزاری این تریبون که با محوریت موضوعات روز جامعه و مشکلات دانشجویان بویژه دانشجویان دانشگاه صنعتی نوشیروانی برگزار می‌شود مطالبه گری پیرامون عملکرد این نمایندگان در چهار سال اخیر است.

فرهودی نقش تریبون‌های دانشجویی را در ارائه راهکار به مسئولان کشور مهم ارزیابی کرد و گفت:متاسفانه بستری که باید برای کنشگری دانشجویان فراهم شود، مورد هجمه قرار می‌گیرد و محافظه کاری و ترس مسئولین مانع کنشگری دانشجویان می‌شود.

او با بیان اینکه مشکل ما نشنیدن حرف‌های دانشجویان نیست بلکه دغدغه ما شنیدن و عمل نکردن به حرف‌های دانشجویان است، افزود: تریبون‌های آزاد دانشجویی فرصتی برای بیان آراء و نظرات دانشجویان در زمینه‌های مختلف صنفی، علمی، آموزشی و در جهت بیان مطالبات دانشجویی از مسئولان می‌باشد و با تأکید بر «قانون مصونیت شرکت کنندگان در کرسی‌های آزاد اندیشی» دانشجویان می‌توانند آزادانه به بیان نظرات خود بپردازند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
امیرحسین
۱۳:۰۲ ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۲
عالی هست. ان شاء الله باعث تبیین بشود