مسابقات انتخابی ششمین المپیاد ورزش های همگانی دانشجویان دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی استان ،۲۱ و ۲۲ اردیبهشت به میزبانی دانشگاه سمنان برگزار می شود .

جبلی جوان معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه سمنان در نشست هماهنگی این رقابت ورزشی اظهار کرد: مسابقات انتخابی ورزش های همگانی دانشجویان دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی کشور در استان سمنان به میزبانی سه دانشگاه صنعتی شاهرود، دامغان و سمنان در دو بخش پسران و دختران با حضور دانشگاههای علمی کاربردی، فرهنگیان، فنی و حرفه ای، پیام نور، گرمسار، دامغان، صنعتی شاهرود و سمنان برگزار می شود .

 جبلی جوان افزود: در این مسابقات ۱۰۶ ورزشکار در بخش دختران و ۱۰۷ ورزشکار در بخش پسران از ۹ دانشگاه و در ۹ رشته ورزشی به رقابت خواهند پرداخت.

فهیمه کلانتری، رئیس اداره تربیت بدنی دانشگاه و دبیر ورزش های همگانی دانشگاههای استان نیز در این نشست به برنامه ورزشی این مسابقات در سه دانشگاه میزبان استان اشاره کرد و گفت: این مسابقات در ۷ رشته دارت، طناب زنی، فریزبی، شطرنج، آمادگی جسمانی، دوچرخه سواری و هفت سنگ مهارتی به میزبانی دانشگاه سمنان برگزار می شود .

کلانتری ادامه داد : رشته های والیبال ۴ نفره، بسکتبال ۳ نفره و هندپلو در بخش پسران روز پنجشنبه ۲۱ اردیبهشت به میزبانی دانشگاه صنعتی شاهرود و والیبال ۴ نفره و بسکتبال ۳ نفره در بخش دختران روز جمعه ۲۲ اردیبهشت به میزبانی دانشگاه دامغان برگزار مخواهد شد .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار