معاون سرمایه‌گذاری و گردشگری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی قم از تصویب ۴ طرح گردشگری با حجم سرمایه‌گذاری ۱۶۳۰ میلیارد ریالی خبر داد.

مجید ستایش اظهار کرد: جلسه کمیته طرح‌های متقاضی ایجاد تاسیسات گردشگری در سالن جلسات اداره‌کل با حضور اعضای کمیته به منظور بررسی طرح‌های متقاضی ایجاد تأسیسات گردشگری برگزار شد. 

معاون سرمایه‌گذاری و گردشگری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی قم ادامه داد: در این کمیته از مجموع شش طرح گردشگری با ایجاد و ساخت چهار مجتمع گردشگری موافقت اصولی انجام شد. 

ستایش با بیان اینکه این طرح‌ها شامل ساخت دو مجتمع گردشگری در جاده ورجان - پردیسان، یک مجتمع در کهک و یک مجتمع در وشنوه خواهد بود، افزود: حجم سرمایه‌گذاری در این چهار طرح مصوب ۱۶۳۰ میلیارد ریال است که با بهره‌برداری از این طرح‌ها برای ۱۵۸ نفر اشتغال مستقیم ایجاد می‌شود. 

معاون سرمایه‌گذاری و گردشگری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی قم با بیان اینکه طرح‌های گردشگری نقش قابل‌توجهی در توسعه گردشگری و رونق اقتصادی استان دارند، گفت: با ایجاد زیرساخت‌های لازم در استان می‌توان زمینه را برای جذب و ماندگاری مسافران و گردشگران در استان فراهم کرد. 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ساقی
۱۷:۱۷ ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۲
زحماتتون مجتمع گردشگری مونو ریل قم رو هم از قلم نندازین بازم چشمتون به بودجه خورد شروع کردیم به پروژه های رویایی.
آخرین اخبار