دومین طرح یکپارچه عرضه برمبنای فرآیند نوبت دهی برای محصولات خودروسازان داخلی از امروز چهارشنبه مورخ ۱۴۰۲/۰۲/۲۰ آغاز و متقاضیان تا پایان روز جمعه ۱۴۰۲/۰۲/۲۹ فرصت دارند نسبت به ایجاد حساب وکالتی در بانکهای اعلامی در سامانه، اقدام کنند.
شایان ذکر است محصولات ارائه شده توسط شرکتهای خودروساز از تاریخ ۱۴۰۲/۰۲/۲۰ در سامانه قابل مشاهده است. صرفاً متقاضیان واجد شرایط که اطلاعات آنها ازسوی بانک ارسال شده است، میتوانند از روز سه شنبه ۱۴۰۲/۰۳/۰۳ تا جمعه ۱۴۰۲/۰۳/۱۰ نسبت به ثبت نام اولیه به منظور تشکیل لیست نوبت دهی (لیست انتظار) برای خودروی مدنظر، در سامانه https://www.esalecar.ir اقدام کنند.
لیست خودروها به شرح ذیل است: کوییک مدل GX، کوییک اتوماتیک، ساینا S اتوماتیک، کوییک R مدل GX، شاهین اتوماتیک، ساینا مدل GX، ساینا S ،ساینا مدل GX، آریزو ۶، پرو آریزو ۸، پرو X۵۵، پرو X۲۲، پرو اتوماتیک X۲۲، پرو دندهای، آریزو ۵، توربو فردا SX۵، فردا T۵ سوبا، M۴ جک، S۳ جک J۴، جک J۷ امکان ثبت نام هرمتقاضی که پیش از این در لیست نوبت دهی طرح اول سامانه یکپارچه و خودروهای وارداتی قرارگرفته اند، وجود ندارد مگر آنکه انصراف خود را تا تاریخ ۱۴۰۲/۰۲/۲۰ در سامانههای مربوطه ثبت کند.
میخوان قیمت کارخونه و بازار یکی بشه تا اون پول اختلاف قیمت توی بازار مستقیم به جیب دولت بره
آخه اینهمه فقیر و قاچاقچی و گرسنه و تروریست به چه درد کشور میخوره
بابا به هر کی می پرستی داری غارت میشی
آنوقت با کمال وقاحت از پاک دستی خودشان هم دفاع میکنند
مدیر آموزگار هست که در یکی از روستاها مدیر آموزگار هست هفت ساله با بودجه مدرسه چون خودش همه کاره بوده ،هدیه روز معلم برای خودش نخریده
و علت را دلچرکینی از بودجه که برای دانش آموز هم کفاف نمیدهد را میداند ان وقت مسؤلان بودجه مملکت را هر جور دوست دارند بذل و بخشش میکنند و هر جوز دوست دازندداریم رانت میگیرند
شرکت هایی که اقساطی خودرو میدن وقتی تو بازار خودرو گران میشود
پیش قسط بالا میبرند اما وقتی خودرو ارزان میشود پیش قسط کم نمیکنذ
شما ّبروید اینترنت بزنیذ مبین خودرو اقساطی
انتخاب کنید گژنه خودزوهای داخلی یا خودروهلی خارجی
اگر خودروهلی داخلی انتخاب کردید. مثلا گزینه سایپا یا ایزان خودرو یا مونتلزی مثل بهمن موتور یا کزمان موتور انتخاب کنید
با وجود ارزان شدن نرخ کلرحانه ولی هنوز بروز رسانی نشده ودقاعدتا باید ارزان تر شوند چون انها مجلز هستند تا مبلغی را بر روی خودروی بازار سیاه بکشند نه بیشتر
اما اگر خودرو گران شود یک ساهت نمیشود بروز سانی میکنند
مثلا ساینا یا کوییک ماشین قشر فقیر متوسط، ،سه ماه پیش با ۸۴،میایون پول پیش خودرو قسطی بود و ۱۲ماه یا ۲۴ماه یا ۳۶ ماهه یا ۶۰ماه
اگر ۲۴ماه انتخاب میکردی میشد پیش قسط ۸۴بل ماهی ۳میلیون ولی الان
الان همین خودروها با دو پیش قسط و اقساط زیاد که در حد پرداخت کارگر و کارمند نیست
اگر خودروی مونتازی ریخته ،چرا شرکت هایی که اقساط میدند پیش قسط کم نکردند و بروز رسانی نگزدند تاریخ به روز رسانی ۷ اردببهش
خودروهای داخلی هم میانگین بیست درصد گران شده اما سرکت هایی که اقساطی میدند پیش قسط سه برابر کردند
سه ماه پیش
ساینا و کوییک پیش قسط ۸۴،بود با ماهی ۲ونهصد ۲۴ماهه
الا ن ساینا و کوییک۲۳۲ میلیون پیش قسط اول ۴۰میایون پیش قسط دوم با اقساط ماهه زیاد که در حد توان کارمند و کارگر نیست
د
لعنت بشین مافیای خودرو و کارکنان شرکت ایران خودرو
تا عمر دارم نفرینتون میکنم
ازکجا معلوم میشه گر دوباره ثبت نام کنند
شرکت هایی که اقساطی خودرو میدن وقتی تو بازار خودرو گران میشود
پیش قسط بالا میبرند اما وقتی خودرو ارزان میشود پیش قسط کم نمیکنذ
شما ّبروید اینترنت بزنیذ مبین خودرو اقساطی
انتخاب کنید گژنه خودزوهای داخلی یا خودروهلی خارجی
اگر خودروهلی داخلی حساب کردید. مثلا گزینه سایپا یا ایزان خودرو یا مونتلزی مثل بهمن موتور یا کزمان موتور انتخاب کنید
با وجود ارزان شدن نرخ کلرحانه ولی هنوز بروز رسانی نشده ودقاعدتا باید ارزان تر شوند چون انها مجلز هستند تا مبلغی را بر روی خودروی بازار سیاه بکشند نه بیشتر
اما اور خودرو گران شود یک ساهت نمیشود بروز سانی میکنند
مثلا ساینا یا کوییک ماشین قشر فقیر متوسط، ،سه ماه پیش با ۸۴،میایون پول پیش خودرو قسطی بود و ۱۲ماه یا ۲۴ماه یا ۳۶ ماهه یا ۶۰ماه
اگر ۲۴ماه انتخاب میکردی میشد پیش قسط ۸۴بل ماهی ۳میلیون ولی الان
الان همین خودروها با دو پیش قسط و اقساط زیاد که در حد پرداخت کارگر و کارمند نیست
اگر خودروی مونتازی ریخته ،چرا شرکت هایی که اقساط میدند پیش قسط کم نکردند و بروز رسانی نگزدند
خودرو بخریم،چون زورمون به خریدن خودرو در بازار و خریدن خودرو مونتژی نمی رسه،از محصولات سایپا اصلا خوشمون نمی یاد،به زور می خواین به افرادی همچون من مصرف کننده،خودروی سایپا رو
بفروشین،خدا ازتون نگذره حلالتون نمی کنم،من که از سایپا خودرو نمی خرم سلیقه ای هست ولی من مصرف کننده ازتون نمی گذرم که نگذاشتین خودرو مورد نظر مونو بخرم
فقط باید ایلان ماسک و رونالدو باشی که بتونی ۴ تا بچه رو خرج بدی
سیکل باطل ، کلا مثل اینکه ذهنتون فقط به دو سه راه نادرست ختم میشه و نوبتی تکرار میکنین
برا کنترل قیمت راه افزایش تولید و واردات است
واقعا چقدر مردمو به فلاکت کشوندن....
اگر همه چی اصولی بود همه ی خودرو سازها باید حضور داشتند...!
فقط باید نشست در این مملکت به حال خودمون گریه کنیم
چیزی به جز دزدی نیست ماشینهای آشغالی که شرکت سایپا داره و هیچ کس قلبن دوس نداره ثبت نام کنه
آریزو 8 نداریم
نام درست خودرو تیگو 8 پرو
وقتی میلیونی صف می کشید واس گاری های با سه برابر قیمت واقعی حقتان بیشتر از این نیست
نکته بعدی طبق قانون مالیات از مالک گرفته می شود نه از خریدار اینجا بجای از خودروسازان گرفته بشود از خریدار می گیرند!!!
بعد شما فکر کن از قیمت خام تا قیمت نهایی که هزینه پلاک و بیمه و مالیات زوری و غیره ذالک میخوره هر خودرو بسته به مدل آن بین 40 تا 60 میلیون هزینه های جانبی منبع درآمد داره خب بعد ببینید چقدر سود خالص و شتیل نور چشمی هاست که بعد تتمشو به سهام داران خرد هم میرسه!!
به زبان ساده تر یک خودرو 100 میلیونی رو 300 میلیون غالب میکنند!
خبرهای بی موقع دلیلش است
قرار نبود دور دوم بجز هایما باشه ما میدونیم دوست عزیز
طرح فروش سایپا چون بقیه در حالت عادی هم نمیخرن
اینجام که ایران خودرو نیست ، ازونور بعد استیضاح وزیر واردات کارکرده مسکوت مونده خبر جدیدی اومده واردات کره ای بعد یکسال بوق کرنا ممنوع شد یه شبه و یکدفعه سوال مردم اینه شما چه سودی برای مردم دارین ؟
چرا توی خبرتون به محدود بودن خودروها و نبود ایران خودرو گلایه ای نزدید
کی باید با این موضوع برخورد کنه؟ چه میکنه مافیا
خب قیمت تعیین شده توسط شورای رقابت که دست مشتری میرسه رو هم می نوشتین
دوست من به خاطر معلولیتی که داشت رفت یه ساینا اس کارکرده خرید و باهزینه 25 میلیونی گیربکس اتوماتیک کرد و تغییرات دیگه ای هم داد که اتفاقا خیلی بهتر از نسخه های کارخونه هم دراومده
باید یه راهی باشه واسه دزدی مسئولین