ارتباط یک کسبوکار و مشتریانش با خرید کالا یا خدمات تمام نمیشود؛ بلکه این ارتباط با رفتارهای صادقانه و پر از احترام طرفین به یکدیگر به سطحی بالاتر پیشرفت میکند.
بهتازگی کافه رستورانی در ایرلند از این سطح هم فراتر رفته و نام یکی از مشتریان دایمی و پروپاقرص خود را روی یکی از غذاهای پرسفارش آن مشتری گذاشته است. این کافه رستوران محبوبترین غذای صبحانه پیرمردی به نام جان را که آن را مکرر سفارش میداد، به نام او نامگذاری کرد.
این صبحانه حاوی تخممرغ عسلی، سوسیس و سبزیجات تفتداده شده است و با نام «صبحانه جان» به فهرست غذاهای این کافه رستوران اضافه شد.
لحظهای که این مرد، فهرست جدید غذاهای این کافه رستوران را که اکنون نام او را هم داشت دید، واکنش بسیار دیدنی از خود نشان داد که کارکنان این رستوران از آن فیلم گرفتند و در شبکه اجتماعی این کافه رستوران به اشتراک گذاشتند.
صاحب این کافه رستوران گفت، «جان تقریبا چند سال است که هر روز اینجا میآید و این صبحانه را سفارش میدهد، ما هم برای قدردانی از او، نام او را روی این غذا گذاشته و به فهرست غذاهای رستوران اضافه کردیم.»
منبع: خبرآنلاین
ارزشی که خارجی ها برای مشتریاشون قائل اند
ارزشی که ما قائل ایم
خودتون کلاه تون رو قاضی کنید