مدیرکل استاندارد چهارمحال و بختیاری گفت: برای ایجاد آزمایشگاه مرجع در استان پیگیری‌های لازم جهت دریافت مجوز زمین انجام شده، اما اعتبارات لازم برای تجهیز و راه‌اندازی این آزمایشگاه هنوز تامین نشده است.

به نقل از روابط عمومی اداره‌کل استاندارد چهارمحال و بختیاری، مهدی پژوهش در نشست با رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان از راه‌اندازی نمایندگی استاندارد شهرستان بروجن خبر داد و گفت: اعتبارات لازم جهت بازسازی ساختمان این نمایندگی باید تخصیص داده شود. 

مدیرکل استاندارد چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: برای ایجاد آزمایشگاه مرجع در استان پیگیری‌های لازم جهت دریافت مجوز زمین انجام شده، اما اعتبارات لازم برای تجهیز و راه‌اندازی این آزمایشگاه هنوز تامین نشده است. 

پژوهش ضمن درخواست برای تسریع در تخصیص اعتبارات لازم، افزود: پیگیری برای تامین و جذب اعتبارات لازم جهت ایجاد گروه پژوهشی آب و محیط زیست، خرید و بهسازی تجهیزات اداری و آزمایشگاهی، بهبود وضعیت معیشتی کارکنان و افزایش پرداخت‌های رفاهی پرسنل نیز در دستور کار است. 


بیشتر بخوانید


علی شهریارپور، رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی چهارمحال و بختیاری نیز در ادامه این نشست گفت: اداره‌کل استاندارد استان باید تولید، کالا و شرایط بهتر را برای بهبود زندگی مردم فراهم کند و تحقق این موارد که نشان‌دهنده اهمیت کار و رسالت‌های استاندارد است، به تامین تجهیزات و اعتبارات نیاز دارد. 

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان توضیح داد: اداره‌کل استاندارد در هر استان و در سطح کلان سازمان ملی استاندارد ایران باید ادبیات، فرهنگ، روابط و ساختار خاص خود را داشته باشد تا بتواند به بهترین شکل تاثیرگذار بوده و مباحث مختلف مانند زندگی بهتر و توسعه همه‌جانبه را جهت‌دهی کند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار